Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اعلام کرد: به دنبال درگیری های نظامی دو کشور آذربایجان و ارمنستان و عدم رعایت قواعد بین‌المللی حسن همجواری و مصالح جنگی در مرزهای کشور ثالث که در منازعات دو کشور، منجر به شلیک و اصابت تعدادی خمپاره به داخل مناطق سرزمینی جمهوری اسلامی ایران گردیده است، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن تقویت دفاعی خطوط مرزی ایران، اعلام می‌نماید امنیت مناطق مرزی و مردم ایران، خط قرمز ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  در این رابطه به هر دو کشور درگیر یادآور می‌شویم که اولاً مراقب آتش افروزی و شیطنت های بیگانگان باشند؛ ثانیا مشکلات فی‌مابین را از طریق مسالمت آمیز و گفت‌وگو حل و فصل نمایند و ثالثا با بی دقتی در عملیات نظامی خود، مرزهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و  امنیت و آسایش هموطنان ما را که خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، به مخاطره نیندازند و باجدیت و دقت در این خصوص  مراقبت نمایند.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: رعایت حسن همجواری و صبوری ایران اسلامی با دو کشور، نباید مورد سوءاستفاده قرارگیرد؛ لذا هشدار می‌دهیم با هرگونه تعرض و تهدید برخوردی سخت خواهیم کرد.

سردار شکارچی گفت: در پی درگیری‌های اخیر نظامیان دو کشور در منطقه قره باغ، نخجوان و ارمنستان به‌دلیل شیطنت برخی بازیگران منطقه ای و حملات راکتی و توپخانه‌ای طرف‌های درگیر، برخی مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران  تحت تاثیر قرار گرفته و خساراتی به هموطنان مرزنشین وارد کرده است؛ لذا  تاکید می‌کنیم دو کشور مشکلات خود را از طریق گفت‌وگو حل نموده و به خطوط قرمز ایران ورود ننمایند که در غیر این صورت قطعاً پشیمانی به‌دنبال خواهد داشت.

منبع: مهر
انتهای پیام/

کد خبر: 1078199 برچسب‌ها بحران قره باغ اختلاف ارمنستان و آذربایجان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بحران قره باغ اختلاف ارمنستان و آذربایجان جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش مشرق، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کنعانی: به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد
  • به توافقات بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافق ارمنستان و آذربایجان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافقات بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان 
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب