Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:34:12 GMT

ثبت ۸ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۵۳۷۶

ثبت ۸ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی بعد از ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره بستری شدن ۸۳ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: جمع موارد مثبت بستری به پنج هزار و ۹۹۰ نفر رسید و هم‌اکنون ۸۰۰ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۲ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۹ هزار و ۱۴۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هشت نفر است که ۶ مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه و در شهرستان‌های کنگاور و دالاهو هر کدام یک نفر جان خود را از دست دادند.

وی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۷۹۳ نفر رسید.

محمدی تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۶ هزار و ۱۶۵ نفر بستری و ۱۴ هزار و ۴۱۱ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۲ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۵۳ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

کد خبر 5054695

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا سیستان و بلوچستان ۲۴ ساعت گذشته استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف‌های فوتی در استان سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت

سردار سرتیپ دوم جلیل موقوفه‌ئی در دیدار نوروزی با استاندار سمنان گفت: طرح نوروزی ۱۴۰۳ با همراهی بخش‌های مختلف در دست اجرا است و در هشت روز نخست تعطیلات کاهش ۱۸ درصد وقوع و افزایش ۳۸ درصدی کشف سرقت‌ و افزایش ۷۲ درصدی دستگیری سارقان در استان سمنان در مقایسه با نوروز گذشته ثبت شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ابراز کرد: اقدامات پیشگیرانه و مدیریت کارها در طرح نوروزی ۱۴۰۳، منجر به کاهش ۵۰ درصدی تصادفات منجر به فوت ‌در استان سمنان شد.

 

وی افزود: کاهش ۱۰ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۱۸ درصد کشف سرقت از جمله موفقیت‌های پلیس استان سمنان در سال گذشته بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: ۹۰ درصد پرونده‌ها در بخش پلیس سایبری و فضای مجازی و ۱۰۰ درصد جرایم جنایی استان در سال ۱۴۰۲ کشف شد.

وی ادامه داد: افزایش ۲۵ درصد دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و افزایش ۱۰ درصدی برخورد با فروشندگان مواد مخدر خرد و عمده، از دیگر تلاش‌های پلیس استان سمنان در سال گذشته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • تصادف‌های فوتی در استان سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۴۸ درصدی موارد فوتی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تصادف زنجیره‌ای در محور کرمانشاه به اسلام آباد غرب با یک فوتی
  • ۱ فوتی و ۲ مصدوم در برخورد زنجیره ای محور کرمانشاه به حسن آباد
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • تصادف در محور کرمانشاه - اسلام‌آباد ۱ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • کاهش ۶۷ درصدی تعداد فوتی‌ها در جاده‌های برون شهری