Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:58:14 GMT

جای خالی کمال در شکست سه گله پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۵۴۳۶

جای خالی کمال در شکست سه گله پرسپولیس

دیدار تدارکاتی هشتاد دقیقه‌ای سرخپوشان مقابل مس رفسنجان نتیجه‌ای غیرقابل تصور برای پرسپولیس داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می‌رسید در این دیدار تدارکاتی مقابل تیمی که تازه از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده، پرسپولیس نتیجه ای مطلوب بگیرد اما این مس رفسنجان بود که با کنترل بازی و ضدحملاتی برق آسا، سه بار دروازه حریف را باز کرد که دو گل آن سهم حامد لک بود که حدود 50 دقیقه در ترکیب سرخ‌ها به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب این مسابقه استفاده از زوج سرلک و حسین پور در پست هافبک دفاعی که به جای کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی، دو بازیکن ثابت این سال های پرسپولیس تست شدند. کامیابی نیا که در این مسابقه به میدان نرفت و به دویدن دور زمین در مسافت طولانی اکتفا کرد، از دور مصاف تیمش را مشاهده کرد اما احمد نوراللهی حدود 25 دقیقه از این بازی را بهمراه وحید امیری وارد زمین شد که البته این حضور نیز تاثیری در نتیجه نداشت و پرسپولیس در نهایت با سه گل نتیجه را به حریف واگذار کرد.

 

سه هافبک دفاعی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی داشتند، به خصوص زوج باتجربه و پر نفس این تیم، کمال و احمد در دو بازی پایانی که منجر به حضور پرسپولیس به فینال آسیا شد. کامیابی نیا البته در بازی های آینده در دسترس پرسپولیس خواهد بود.

پرسپولیس تهران کمال الدین کامیابی نیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم