Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:26:44 GMT

درباره انتقال محمد نادری؛ او یاغی نیست!

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۵۵۰۹

درباره انتقال محمد نادری؛ او یاغی نیست!

محمد نادری آخرین بازی خود برای پرسپولیس را در مقابل رقیب سنتی یعنی استقلال انجام داد؛ تیمی که قرار است حالا پیراهنش را برتن کند.

به گزارش "ورزش سه"، این یک انتقال عجیب است که زمزمه های آن در روزهای گذشته و به خصوص پس از لغو توافق او با پرسپولیسی ها، به گوش می‌رسید و در نهایت چند ساعت پس از قطعی شدن انتقال شجاع خلیل زاده به الریان، تصویر آن هواداران پرسپولیس را بار دیگر شوکه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آن ها که یک و نیم فصل محمد نادری را به عنوان دفاع چپی مطمئن در اختیار داشتند، امیدوار بودند که او حفظ شود تا باتوجه به توانایی بازی در پست دفاع میانی، از وی به جای شجاع خلیل زاده نیز بهره ببرند اما در نهایت باشگاه پرسپولیس نتوانست خواسته های این بازیکن 23 ساله را برآورده کند و نادری راهی استقلال شد.

 

این انتقال عجیب در حالی رقم می‌خورد که فصل گذشته، سالی پرنوسان برای این بازیکن ملی پوش بود. او چند هفته نیمکت نشین محمد انصاری شد و یک مصدومیت نیز به سراغش آمد. با این حال کرونا این فرصت را به وجود آورد تا نادری از بند آسیب دیدگی رها شود اما در اولین بازی بعد از شیوع ویروس کرونا، دوباره نادری مصدوم شد. او پس از این که با یک ارسال دقیق، مهدی عبدی را در موقعیت گلزنی قرار داد، آسیب دید و از زمین بیرون رفت.

 

مصدومیت او تا بازی دربی هم پابرجا ماند اما کمبود بازیکن در تیم سرخپوش پایتخت یحیی گل محمدی را مجاب کرد که در آغاز نیمه دوم برای تقویت سمت چپ خط دفاعی اش به محمد نادری میدان بدهد. نادری پس از ورود به زمین با سانتری تماشایی، توپ را به علی علیپور سپرد و همان توپ با شلیک تماشایی بشار رسن به گل تساوی بخش سرخ ها تبدیل شد.

 

 

 

آخرین بازی محمد نادری با پیراهن پرسپولیس؛ او ۱۴ دقیقه در زمین بود و روی گل تساوی بخش سرخ ها نیز تاثیر خود را گذاشت.

 

 

اما دوباره کابوس مصدومیت به سراغ این بازیکن آمد و نادری تنها 14 دقیقه پس از ورود به زمین، دوباره به روی نیمکت رفت و دیگر هرگز نتوانست برای پرسپولیس بازی کند. سرخ ها که امیدوار بودند از او در لیگ قهرمانان آسیا بهره ببرند، نتوانستند چنین کاری کنند و نادری در تهران ماند.

 

او سه بار برای مذاکره با پرسپولیسی ها به میدان پیروزان و محل باشگاه سرخپوش پایتخت رفت اما تمام مذاکرات به در بسته خوردند. یک بار مسئول امور بین الملل سرخ ها از پالس مثبت کورتریک خبر داد و بار دیگر مهدی رسول پناه از توافق با این بازیکن گفت و خود نادری هم چند باری این موضوع را علنی کرد ولی سرانجام آنچه که در آخرین دقایق مذاکره او با سرخ ها رقم خورد، پروژه حضور وی در پرسپولیس را بست و باعث شد تا آخرین بازی نادری برای پرسپولیس دربی 93 باشد.

 

حالا مدافع خوش استایل پرسپولیس تبدیل به جدیدترین یاغی فوتبال ایران شده است. او که همیشه فوتبالیستی آرام بوده و از کری خوانی خودداری کرده، به جمع یاغی هایی اضافه می‌شود که شاید سنخیت چندانی با آن ها نداشته باشد؛ علی انصاریان، مهدی هاشمی نسب و... . او پانزدهمین بازیکنی است که به صورت مستقیم در بین دو تیم بزرگ فوتبال ایران جابجا می‌شود و باید دید که چه عملکردی در تیم جدید خود خواهد داشت.

استقلال تهران محمد نادری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمد نادری پرسپولیس تهران محمد نادری سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تاجیکستان یکی از شگفتی‌سازان جام‌ملت‌های آسیا بود و البته که همه می‌دانند وحدت هنانوف آنجا یک بازیکن کلیدی به شمار می‌آمد. حقیقت آن است که هنانوف کیفیت بدی ندارد و نسبت به آن، خیلی کم در پرسپولیس بازی می‌کند. حالا گاهی کادرفنی به این بازیکن اعتقاد نداشته و گاهی هم مثل حالا جایی در ترکیب برای این بازیکن باقی نمانده است.

به هر جهت بعد از اتفاقاتی که در مسابقه با نفت آبادان رخ داد و شادی عجیب دانیال اسماعیلی‌فر، کمیته انضباطی او را یک جلسه در لیگ محروم کرده و به این ترتیب مدافع راست پرسپولیس بازی حساس با سپاهان را از دست خواهد داد. انتظار می‌رود در این مسابقه هنانوف جای او بازی کند و این، می‌تواند یک فرصت تاریخی برای وحدت باشد تا ارزش‌هایش را نشان بدهد. آیا او موفق خواهد شد؟

کد خبر 846586 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • عکس| طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی