Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - عملکرد مطلوب شرکت مجتمع فولاد خراسان در دروه 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 1399، منجر به شناسایی سود 809 ریالی برای هر سهم «فخاس» شد و قیمت این نماد موفق بورسی در بازار سرمایه شاهد رشد 144درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.
به گزارش خبرگزاری آریا : مدیرعامل فولاد خراسان با بیان این که افزایش هر سهم مجتمع ناشی از رشد ٢٧ درصدی درآمدهای عملیاتی، رشد٣٧ درصدی سایر درآمدها و کاهش ٣5 درصدی هزینه های مالی است افزود: از نکات مثبت و قابل توجه گزارش 6 ماهه فولاد خراسان ، عملکرد ارزشمند و متمایزی است که با حمایت موثر سهامداران عمده شرکت، همراهی اعضای هیات مدیره و تلاش شبانه روزی کارکنان مومن و متعهد خود آن را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کسری غفوری درآمدهای حاصل از فروش محصولات تولیدی مجتمع را در نیمه نخست امسال عاملی دانست که باعث بهبود حاشیه سود این شرکت و ایجاد جهش درخشان سودسازی برای هر سهم فولاد خراسان گردیده است.
شایان ذکر است حاشیه سود خالص مجتمع در 6 ماهه نخست سال 1399 ، ٣5 درصد می باشد و این در حالی است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ١٨ درصد بود که نسبت به مدت مشابه حکایت از رشد 17 درصدی دارد.
فولاد خراسان با سرمایه ثبت شده 11,900,000 میلیون ریال ،گزارش های مالی منتهی به شش ماهه نخست سال 1399 را درسامانه «اطلاع رسانی کدال« منتشرکرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی

تولیدکننده خودرو‌های برقی ویتنامی وین‌فست به دلیل افزایش تحویل خودرو، درآمد بیشتری را در سه ماهه اول گزارش کرد.

به گزارش ایسنا، درآمد سه ماهه این شرکت بیش از سه برابر شد و به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید اگرچه زیان خالص آن ۳.۵ درصد افزایش یافت.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماه اول سال نزدیک به ۹۷۰۰ دستگاه تحویل داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴۴ درصد افزایش داشته است.

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است.

وین‌فست اعلام کرد که علیرغم رقابت شدید قیمت و عدم اطمینان اقتصادی جهانی که چشم انداز فروش خودرو را مختل کرده است، هدف سال ۲۰۲۴ تحویل ۱۰۰ هزار خودروی برقی را حفظ کرده است. بر اساس گزارش ها، وین‌فست بی‌ثباتی اقتصادی و ژئوپلیتیکی مداوم در سطح جهانی را به عنوان یک چالش کوتاه مدت می‌بیند.

محصولات با قیمت پایین‌تر که در سه ماهه‌های آینده اضافه می‌شوند با هدف قرار دادن پایگاه مشتریان گسترده‌تر همراه با شبکه فروش رو به رشد و گسترش به بازار، به تسریع تأثیر و افزایش رشد در نیمه دوم سال کمک می‌کند.

طبق گزارش رویترز، درآمد سه ماهه اول این شرکت بیش از سه برابر سال به سال به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید، اگرچه ۳۱ درصد کمتر از سه ماهه چهارم سال گذشته بود. زیان خالص آن نسبت به سال گذشته با ۳.۵ درصد افزایش به ۶۱۸ میلیون دلار رسید، اما نسبت به سه ماهه قبل ۱۲.۳ درصد کمتر بود.

دیگر خبرها

  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • افزایش۴۵ درصدی تولید اکسید مولیبدن
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود ۳۰ درصدی داشت
  • رشد ۷۲ درصدی کالاهای اساسی تخلیه شده در مجتمع بندری انزلی
  • افزایش ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲