Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@04:26:01 GMT

خروج گوشت مرغ از استان زنجان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۵۶۴۵

خروج گوشت مرغ از استان زنجان ممنوع است

فتح‌الله حقیقی گفت: تا زمانی که روزانه ۴۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع نشود، خروج گوشت از استان زنجان ممنوع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهارداشت: باید ۴۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع شود تا نیاز استان تامین شود و با افرادی که با این موضوع مشکل دارند برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما در مقابل مردم نباید با کسی مسامحه کنیم، افزود: شرایط امروز جامعه عادی نیست و نباید برخی‌ها احساس کنند هر کاری را می‌توانند انجام دهند.   این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تا زمانی که ۴۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع نشود مجوز قطعه‌بندی و خروج از استان داده نمی‌شود.   استاندار زنجان بیان داشت: اگر اتحادیه‌ها در زمینه حل مشکلات حرفی دارند پیشنهاد بدهند و من  در مقابل رسانه‌ها و مردم قول می‌دهم به تمام ایده‌های اتحادیه‌ها برای گره‌گشایی از مردم عمل کنم.   حقیقی با بیان اینکه در زمینه گندم و روغن هیچ مشکلی در استان زنجان وجود ندارد، افزود: اگر مشکلی وجود دارد باید جای دیگری جستجو شود.   وی با اشاره به اینکه در زمینه توزیع مرغ و تخم‌مرغ مشکلی در استان وجود ندارد، افزود: باید ۴۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع و سهم شهرستان‌ها اختصاص یابد.   این مقام مسئول تصریح کرد: همه اصناف باید قیمت‌گذاری یکسان داشته و قیمت در معرض دید مردم قرار گیرد و اولویت اصلی توزیع مناطق محروم است.   استاندار زنجان بر ضرورت قیمت‌گذاری از سوی سازمان صمت تاکید کرد و گفت: قیمت باید در همه مناطق یکسان بوده و تغییر قیمتی مشاهده نشود.   حقیقی بیان داشت: در ارتباط با تامین سوخت مردم بع ویژه نفت سفید در روستاها نباید مشکلی وجود داشته باشد و اگر جایی مشکل وجود دارد باید گزارش و حل شود.   وی برضرورت توزیع عادلانه لاستیک تاکید کرد و گفت: برخی اصناف در پیاده راه و محل عبور مردم نسبت به فروش اقدام می‌کنند که باید برخوردهای لازم با این افراد انجام شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: مردم خیر و نوع‌دوست این استان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم و جنگ‌زده غزه کمک نقدی کردند.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: از ابتدای آغاز جنگ غزه، هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص رسیدن کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر ایران جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و رؤسای جمعیت‌های هلال‌احمر فلسطین، مصر و سایر کشورهای منطقه در این خصوص برگزار کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این جلسات، بر ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافقاتی شده و پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق نیز در دست اقدام است.

هاشمی ادامه داد: در همین راستا نیز در سطح استان زنجان در مراسم روز قدس و عید سعید فطر مردم نوع‌دوست استان زنجان در ۱۰ صندوق در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

وی یادآوری کرد: هم‌وطنان نوع‌دوست و علاقمند به کمک برای مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به مردم مظلوم غزه به حساب جمعیت هلال‌احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این صندوق‌های کمک نیز در سطح شعب و مرکز استان فعال است.

کد خبر 745549

دیگر خبرها

  • چند درصد از مردم کشور‌های مختلف جهان گیاهخوار هستند؟
  • ازپُرآبی رودخانه‌های خشکیده تا سرریز شدن بند‌های خاکی کرمان
  • ازپُرآبی رودخانه های خشکیده تا سرریز شدن بندهای خاکی کرمان
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • از ممنوع التصویریم در تلویزیون ناراحت نیستم