Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پاراگلایدرسواران استان کرمان در سایت پروازی شهدای خانوک دور هم جمع شدند تا در کنار گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم لحظاتی شاد و بی نظیر را ثبت کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، تعدادی از ورزشکاران پاراگلایدر و پاراموتور استان کرمان صبح امروز در سایت پروازی شهدای خانوک دور هم جمع شدند تا در کنار گرامی داشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی لحظاتی شاد و بی‌نظیر از این ورزش مفرح و مهیج را بر فراز آسمان کرمان ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گردهمایی حدود 30 پرنده پاراگلایدر با پرچم‌های یا حسین (ع)، یا ابوالفضل (ع)، پرچم ایران و غیره از ارتفاع 550 متری اقدام به پرواز کردند.

روح الله اسدی مربی خلبان پاراگلایدر با اشاره به اینکه ورزش پاراگلایدر از سال 81 در استان کرمان فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: استان کرمان جزو نخستین استان‌هایی است که این ورزش در آن راه‌اندازی شده است.  

39 تیم ورزشی از استان کرمان در لیگ‌های برتر کشور فعالیت می‌کنندمانور اقتدار نیروهای یگان ویژه استان کرمان به روایت تصویرورزشکاران کرمانی مشکلات خود را با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در میان گذاشتند

به گزارش تسنیم پرواز با پاراگلایدر یا پرش با پاراگلایدر یک ورزش تفریحی و رقابتی است که رویای دیرینه بشر را تحقق بخشیده است. ورزش پاراگلایدینگ یک ورزش هوایی مهیج و جذاب است که خلبان آن بر خلاف هواپیما در کابین نمی‌نشیند و در نتیجه این ورزش تجربه‌ فوق‌ العاده‌ای از پرواز را برای وی به وجود می‌آورد.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان

میثم پاریزی در آیین بازگشایی سالن هیئت تیراندازی استان کرمان که با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان، فلاحی مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، حسین خانی رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان و اعضا انجام شد، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از هیئت تیراندازی استان کرمان به واسطه اقدام ارزشمندی که در بازسازی و بهسازی سالن تیراندازی انجام داده بود، قدردانی کرد و گفت: تیراندازی رشته‌ای المپیکی است که در استان با وجود تعدد شهرستان‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد این امکان را قطعاً می‌تواند فراهم کند که مسیر رشد و پیشرفت استعداد‌های نابی که در خیلی از شهرستان‌های استان و در خیلی از روستا‌ها و مناطق محروم وجود دارد، بتواند بستر و مسیرش فراهم شود تا اتفاق مثبتی رقم بخورد.

وی افزود: ما در شهرستان‌های استان معمولاً سالن تیراندازی نداریم و اگر جایی هم بوده است سالن‌هایی با شرایط خیلی خاص و کوچک است.

پاریزی تصریح کرد: تیراندازی در شهرستان‌ها محدود به رشته اهداف پروازی می‌شود که آن هم مقطعی انجام می‌شود.

وی بیان داشت: بعضی جا‌ها هم اصلاً دستگاهش را ندارند و آن را با شرایطی می‌آورند و یک روز دو روز مسابقات را برگزار می‌کنند و قهرمانان مشخص می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بسیاری به شرایط ذاتی و ژنتیکی استعداد این ورزش را دارند ولی هیچ وقت بستر برای این ورزش برایشان فراهم نمی‌شود؛ چون نه سالن تیراندازی وجود دارد نه امکان خرید اسلحه را دارند.

پاریزی افزود: قطعاً تیراندازی رشته پرهزینه‌ای است و مجموعه فدراسیون دنبال این است تا در استان‌ها از ظرفیت مجموعه بچه‌های سپاه استفاده شود که این اتفاق بتواند رقم بخورد و این گستردگی مناسبی را ایجاد کند.

وی تصریح کرد: رشته تیراندازی در المپیاد استعداد‌های برتر هم انفرادی هم تیمی مدال طلا را کسب کردند که استان را ۱۲ پله صعود دادند و ما از رتبه ۲۳ کشور در المپیاد استعداد برتر کشور، پارسال رتبه یازدهم را کسب کردیم و این اتفاق می‌تواند تا رتبه هفتم و هشتم هم رقم بخورد.

پاریزی بیان داشت: در مجموع کرمان استان جوانی است که ظرفیت‌های بسیاری دارد و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • لحظه غروب خورشید در آسمان چهاربرج از لنز دوربین شهروند خبرنگار + تصاویر
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان
  • ببینید | لحظه وحشتناک پرواز سقف یک خانه در آسمان در منطقه وزیرکوپرو
  • سفر به ایران قدیم؛ اولین هواپیمای ایران و سفر استانی احمدشاه (+عکس)
  • رسانه صهیونیست: موج لغو پرواز‌ها به اسرائیل در حال افزایش است
  • هاله نور تشکیل شده دور ماه در آسمان روستای گراخک از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • دالاهو میزبان مسابقات پاراگلایدر کشوری می‌شود