Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان کشور به صورت آنلاین از فردا آغاز می‌شود که امید آینه بند، ابوالفضل عیسوند زیبایی و رهام شحیطاط از خوزستان به این اردو دعوت شدند. دعوت ژیمناستیک کاران خوزستان به تیم ملی هنری کشور

همچنین سیدمقداد قلندرپور به عنوان مربی بر تمرینات ملی پوشان نظارت می‌کند و این اردو با حضور ۱۸ ژیمناستیک کار تا نهم آبان دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی آنلاین تیم‌های ملی ژیمناستیک به این شکل برگزار می‌شود که ملی پوشان همراه مربیان اختصاصی خود در استان‌های محل سکونتشان تمرینات خود را انجام می‌دهند و کادر فنی تیم ملی از طریق فضای مجازی به صورت آنلاین این تمرینات را زیرنظر دارند و با همفکری مربی استانی راهنمایی‌ها و تدابیر لازم را در خصوص برنامه تمرینی ملی‌پوشان ارسال می‌کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیرحسین رضازاده بازیکن کمتر از ۱۹ سال اسکواش خوزستان در اردوی آماده سازی تیم ملی اسکواش ایران به منظور اعزام به مسابقات بین المللی قطر جونیور شرکت می‌کند.  

تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان اسکواش ایران، بامداد روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه به دوحه اعزام خواهد شد.

این رقابت‌های بین المللی از ۳ تا ۶ اردیبهشت با حضور نمایندگان کشور‌های جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری لانکا و کشور میزبان در دوحه برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا