Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز جمعه ۲ آبان ماه ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه واحد ۱۰۰ آروماتیک پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) پس از یک انفجار، دچار آتش سوزی و حادثه شد.

مهرزاد غیبی رئیس HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی  در این زمینه گفت: در حال حاضر حریق تحت کنترل است.

او ادامه داد: نیرو‌های آتش نشانی و عملیاتی شرکت بندر امام خمینی (ره) با حمایت آتش نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در‌حال اطفای حریق هستند و تاکنون هیچ گونه مصدومی نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل می‌شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی پتروشیمی بندرامام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام

در سال گذشته بیش از ۹ میلیون تن نهاده‌های دامی وارداتی به کشور، از بندر امام خمینی(ره) تحت نظارت دامپزشکی استان خوزستان ترخیص بهداشتی شده است‌ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، ناصر عسکری فرد اظهار کرد: تولید خوراک سالم و بهداشتی برای صنعت دام و طیور کشور از اهمیت بالای اقتصادی و بهداشتی برخوردار است و کارشناسان دامپزشکی با حضور جهادی و شبانه‌روزی در بندر امام خمینی (ره)، بهداشت و سلامت نهاده‌های دامی وارداتی را در تمامی مراحل تخلیه، بارگیری و حمل به تمام نقاط کشور طبق ضوابط و مقررات بهداشتی دامپزشکی مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و نظارت‌های بهداشتی و تخصصی را اعمال می‌کنند.

وی افزود: این محموله‌ها تحت نظارت و کنترل بهداشتی دامپزشکی و بعد از انجام آنالیز کیفی و انجام آزمایش‌های لازم، در سیستم زنجیره مصرف دام و طیور کشور قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: در سال 1402 بالغ بر 9 میلیون تن نهاده دامی وارداتی به کشور تحت نظارت اداره کل دامپزشکی استان خوزستان ترخیص شد که این مقدار نسبت به سال قبل از آن 15 درصد رشد داشته است.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: با انجام این حجم از واردات نهاده‌های دامی به کشور از بندر امام خمینی(ره) تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی، رشد تولید فرآورده‌های دامی، آرامش در بازار مصرف، امنیت غذایی و افزایش اشتغال در این زمینه بیشتر فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس