Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مدیر عامل این شرکت به همراه تعدادی از مدیران با حضور در جمع فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی از زحمات مجموعه نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مدیر عامل این شرکت به همراه تعدادی از مدیران با حضور در جمع فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی از زحمات مجموعه نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار صمیمانه که روز پنجشنبه، یکم آبان صورت گرفت، مهندس نشان زاده مقدم با اشاره به خدمات و زحماتِ شبانه روزی نیروی انتظامی در منطقه، تامین امنیت پایدار را از موهبت های این حضور دانسته و بیان داشتند نیروی انتظامی پرچمدار ِ حفظ امنیت و آرامش مردم، الگوی اقتدار ، نظم و عطوفتِ نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
ایشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای نیروی انتظامی، امنیت امروز نظام اسلامی را مرهون فداکاری‌ها و خون پاک این شهیدان عزیز دانسته و برای مجموعه نیروی انتظامی و خانواده های ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی خطاب به سرلشکر موسوی روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ ٱلْغَٰلِبُونَ

بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

حسین امیرعبداللهیان

کد خبر 6081401 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • حادثه در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر ۲ فوتی و ۴ مصدوم داشت
  • جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • جان باختن دو نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • بیست و نهم فروردین روزی برای تقدیر از بانیان امنیت برای مردم
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است