Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرانجام محمد نادری تصمیم خود را گرفت و به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل شد. واژه‌ای سنگین که سال‌هاست به بازیکنانی که مستقیما بین ۲ باشگاه بزرگ پایتخت جابه‌جا می‌شوند اطلاق می‌گردد. به حدی عوض کردن پیراهن بین این ۲ تیم برای هواداران مهم است که به بازیکنانی که چنین فعلی را انجام می‌دهد یاغی می‌گویند و حالا محمد نادری جدیدترین کسی است که باید احتمالا تا سال‌ها آن را به دوش بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این بازیکن ۲۴ ساله اولین نفری نیست که از پرسپولیس به استقلال می‌رود. او بعد از علی علیزاده، مهدی هاشمی‌نسب، هوارملامحمد، محمد قاضی و گادوین منشا، به هفتمین نفری تبدیل شده که برای اولین بار بین این ۲ تیم به صورت مستقیم جا به جا شده و از تیم قرمزپوش به تیم آبی‌پوش پیوسته است. البته نادری صاحب یک رکورد شد. او به جوان‌ترین یاغی در این زمینه تبدیل شد چرا که ۶ نفر قبلی حداقل ۲۵ و حداکثر ۳۱ سال سن داشتند. در ادامه نگاهی به سرنوشت ۶ نفر قبلی می‌اندازیم.

مهدی هاشمی نسب(۲۷ سال): سه سال پرسپولیس/ سه سال استقلال

جنجالی‌ترین انتقال بین این ۲ باشگاه بدون شک همین بود. هاشمی‌نسب در پرسپولیس یک ستاره محبوب و بی بدیل بود که در دربی‌ها همیشه گربه سیاه استقلال به شمار می‌رفت. با این وجود اختلاف هاشمی‌نسب با علی پروین و مسوولان باشگاه منجر به یک انتقال گرانقیمت شد. او به استقلال رفت و در اولین رویارویی با پرسپولیس گل زد و از حال رفت. با این وجود این مدافع بااستعداد نتوانست در استقلال، فروغ دوران حضورش در پرسپولیس را داشته باشد.

علی انصاریان (۲۹ ساله): هفت سال پرسپولیس/ یک سال استقلال

همزمان با رفتن علیرضا واحدی نیکبخت از استقلال به پرسپولیس، علی انصاریان هم دیگر جابه‌جایی غیرمنتظره را رقم زد و از پرسپولیس به استقلال آمد. انصاریان در یک سال حضورش در استقلال نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد. او به وضوح نشان داد که قلبا دوست نداشته این انتقال صورت بگیرد اما اختلافات شخصی‌اش با مسوولان باشگاه در آن وقت باعث شد تا دست به چنین کاری بزند. این بازیکن بازنشسته بعد از استقلال بارها تیم عوض کرد و هیچوقت به آن فوتبالیست مطمئن سابق تبدیل نشد.

علی علیزاده(۲۵ ساله): یک سال پرسپولیس/ سه سال استقلال:

علیزاده در فصل اول حضورش در پرسپولیس اوضاع چندان بدی نداشت. پرتاب‌های اوت بلند او زبانزد خاص و عام بود اما جایگاه او در تیم سرخپوش تهرانی مورد انتظارش نبود و راهی استقلال شد. علیزاده در استقلال همواره مورد انتقاد هواداران این تیم بود و با وجود اینکه چند بار با پرتاب‌هایش مسبب به ثمر رسیدن گل برای این تیم شده بود و حتی یک گل در شهرآورد هم برایشان زد اما هیچوقت نتوانست به محبوبیتی برسد. علیزاده در یکی از دربی‌ها پنالتی عجیبی را انجام داد و برد استقلال را با تساوی در دقیقه آخر عوض کرد.

هوارملامحمد (۳۱ ساله): یک سال پرسپولیس/ حدود یک سال استقلال

گل معروف کریم باقری به استقلال که به تساوی‌های متوالی پایان داد روی پاس همین بازیکن عراقی زده شد. هوار در مدت حضورش در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و در ۱۷ بازی ۹ گل زد ولی تصمیم گرفت به تیم رقیب بپیوندد. او در استقلال هم نمایش چندان بدی نداشت اما نتوانست مانند حضور در پرسپولیس خوش بدرخشد. هوار چند ماه بعد استقلال را ترک کرد و بعد از مدتی حضور در ذوب‌آهن، برای همیشه فوتبال ایران را ترک کرد.

محمد قاضی(۲۹ ساله): یک سال پرسپولیس/ یک سال استقلال

در پرسپولیس جواب نداد و نتوانست انتظارها را برآورده کند. او یکی از بی‌سروصداترین انتقال‌های ممکن را انجام داد و از پرسپولیس به استقلال رفت. محمد قاضی تبدیل به یک استثنا شد. در استقلال اوج گرفت و گل‌های حساسی را برای این تیم به ثمر رساند ولی در پایان نیم‌فصل اول به دلیل مسائل مالی این تیم را ترک کرد و دوران حضورش در جمع آبی‌پوشان به درازا نینجامید.

گادوین منشا(۳۰ ساله):۲ سال/ کمتر از یک سال

پیش از محمد نادری، گادوین منشا آخرین بازیکنی بود که بین این ۲ تیم جابه‌جا شده بود. منشا توسط برانکو در لیست مازاد قرار گرفت که باعث تعجب همگان شد. با این وجود او هم شوک بعدی را به همه وارد کرد و در انتقالی عجیب به استقلال پیوست. منشا در استقلال ۱۹ بازی انجام داد و فقط یک گل به فولاد زد. او بعد از دورانی پرانتقاد از استقلال رفت و چندی پیش مدتی برای گل‌گهر سیرجان بازی کرد.

محمد نادری(۲۴ ساله): ۲ سال پرسپولیس/ حضور در استقلال؟

حال باید دید محمد نادری چه عملکردی در استقلال خواهد داشت. او در پرسپولیس بازیکن مستعد و خوبی بود اما در این اواخر با توجه به مصدومیتی که برایش به وجود آمد از ترکیب اصلی دور مانده بود و سعید آقایی به عنوان خرید جدید تیم، در لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشید و جایش را در ترکیب اصلی ثابت کرد. همین مساله و همچنین مشکلات مالی بین نادری و باشگاه باعث شد تا این بازیکن در انتقالی سورپرایزکننده سر از استقلال دربیاورد. نادری مانند بازیکنانی چون هاشمی‌نسب و یا انصاریان برای هواداران پرسپولیس محبوب نبود اما ار طرفی با توجه به پتانسیل و همچنین سن و سالی که دارد می تواند خرید خوب و مفیدی برای استقلال باشد. او به دنبال این است تا بعد از محمد قاضی به دومین بازیکنی تبدیل شود که انتقال از پرسپولیس به استقلال، به فوتبالش ضربه نمی‌زند و باعث پیشرفتش می‌شود. 

برچسب‌ها محمد نادری باشگاه پرسپولیس استقلال گادوین منشا سعید آقایی علی انصاریان علیرضا واحدی نیکبخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد نادری باشگاه پرسپولیس استقلال گادوین منشا سعید آقایی علی انصاریان علیرضا واحدی نیکبخت محمد نادری باشگاه پرسپولیس استقلال گادوین منشا سعید آقایی علی انصاریان علیرضا واحدی نیکبخت اخبار کنکور پرسپولیس به استقلال سال پرسپولیس سال استقلال گادوین منشا محمد نادری محمد قاضی هاشمی نسب بین این ۲ یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم

آفتاب‌‌نیوز :

شمس آذر با کسب پیروزی روحیه بخش مقابل فولاد عازم تهران خواهد شد تا در مصافی سخت مقابل صدرنشین لیگ برتر به میدان برود. یکی از مهره‌های هجومی این تیم یعنی عیسی مرادی در گپ و گفتی کوتاه با خبرنگار ورزش سه از شرایط تیمش پیش از سخت‌ترین بازی خارج از خانه شمس آذر در نیم فصل دوم صحبت کرد.

فولاد تبدیل به اولین تیمی شد که در فصل جاری مقابل شما دبل می‌شود. کمی‌راجع به این بازی بگو

بازی چندان سختی نبود، اما وزش باد شدید در ورزشگاه کمی روند تیمی‌مان را مختل کرده بود. خداراشکر که بازی را بردیم و توانستیم هواداران خونگرممان را خوشحال بدرقه کنیم. احترام زیادی برای تیم ریشه دار فولاد قائلم، اما این تیم در مقابل ما حرف چندانی برای گفتن نداشت و شاید تنها یکی دو موقعیت پنجاه درصدی روی دروازه ما خلق کردند.

قبول داری عملکرد شمس آذر در نیم فصل دوم تا حدی سینوسی بوده است؟

نتایج‌مان در نیم فصل دوم در مجموع بد نبوده اگرچه در دو سه بازی نتیجه نگرفتیم، اما در بازی‌هایی که شکست خوردیم همانند هوادار نیز موقعیت‌های گل زیادی داشتیم و حق‌مان باخت نبود. هفته بعد از هوادار نیز مقابل نساجی‌ای شکست خوردیم که نیاز شدیدی به برد داشت و با این وجود ما مقابل آن‌ها هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. 

با این وجود به روند خوب‌مان برگشتیم و دو هفته‌اس که نتایج خوبی گرفتیم. به هرحال زمان می‌برد تا بازیکنان جدید نیز با تیم هماهنگ شوند. انصافا هوادارمان هم با وجود دو شکست پیاپی‌مان همچنان از ما حمایت کردند و دلگرمی بزرگی برای شمس آذر هستند.

* گفتی هواداران، انصافا در بازی‌های خانگی شمس‌آذر سنگ تمام می‌گذراند. حضورشان تا چه اندازه مثمر‌ثمر است؟

دمشان گرم و واقعا دست بوسشان هستیم. در تمام بازی‌های خانگی‌مان تا اینجای فصل واقعا حضور پررنگی‌داشتند و اکثر مواقع ورزشگاه را پر‌کردند. یکی‌از دلایل نتایج خوب‌مان در قزوین هم حضور عاشقان هوادار شمس‌آذر است که چه در سرما و چه گرما حامی‌ما بوده‌اند و از تیم محبوبشان حمایت کرده‌اند. از آن‌ها ممنونیم که مارا حمایت می‌کنند. از هواداران خوب‌مان خواهشمندیم همانند بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، مقابل استقلال هم از ما حمایت کنند و ماهم نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا با پیروزی در تهران، دلشان را شاد کنیم. انشالله در این هفت بازی باقی‌مانده هم مارا مثل همیشه حمایت کنند. حضورشان شدیدا مایه دلگرمی تیم شمس آذر است.

بازی مقابل استقلال را در پیش‌دارید. تیمی که در بازی رفت موفق به متوقف کردنش در قزوین شدید. چه برنامه‌ای برای رویارویی با آن‌ها در ورزشگاه آزادی دارید؟

به هرحال بازی در آزادی مقابل استقلال خیلی سخت است. آن‌ها بهترین تیم بازی‌های خانگی هستند و تنها دو بازی را در خانه نبرده‌اند و صدر نشین لیگ هستند. بازی سختی است، اما برنامه ما مثل‌همه بازی‌ها، کسب سه امتیاز است و امیدوارم با تلاش کادرفنی و همه بچه‌ها بتوانیم با کسب سه امتیاز از تهران برگردیم. بازی رفت در قزوین هم هیچکس انتظار آن بازی جسورانه از تیم ما را نداشت و خیلی‌ها در آن مقطع ما را جزو کاندیدای سقوط می‌دانستند.

اما همانطور که دیدید با تلاش کادر فنی بخصوص اقا سعید دقیقی و البته مدیریت محترم باشگاه موفق به کسب نتایج خوبی در نیم فصل نخست شدیم. یکی‌از بهترین نمایش‌های ما در نیم فصل اول نیز مقابل استقلال بود و من فکر میکنم می‌توانستیم حتی به سه امتیاز هم برسیم که کمی بدشانس بودیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش ؛ شماره‌ام رند نیست اما... | روی کمرم طرح یک گل خالکوبی کرده ام!
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید