Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛  ارسلان زارع در نشست با مجمع نمایندگان استان اظهار داشت: همواره استفاده حداکثری از همه عوامل و مولفه های اثرگذار در توسعه استان مورد توجه بوده که در این میان به یقین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی یکی از ظرفیت‌های تاثیرگذار در اعتلای استان محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات مشترک با نمایندگان مردم استان در مجلس و بحث و بررسی در خصوص حل مسائل و مشکلات استان افزود: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت، تکمیل و بهره برداری ۶۳ پروژه زیربنایی و مهم در مرکز و شهرستان های گیلان است.

استاندار گیلان ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده ، امیدواریم بخش قابل توجهی از این تعداد پروژه در دهه فجر امسال و باقیمانده آن تا خردادماه سال آتی به بهره برداری برسد.

 زارع تصریح کرد: این پروژه ها در حوزه‌های مختلف عمران و آبادانی استان و بخش های زیرساختی همچون آب ، برق ، راه، نوسازی مدارس و عمران شهری است.

وی یادآور شد: دو نفر از نمایندگان استان در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور دارند و انتظار می‌رود تعدادی از نمایندگان استان هم در کمیسیون تلفیق حضور داشته باشند.

زارع خاطرنشان کرد: حضور آنان هنگام بررسی بودجه سال آینده می‌تواند تاثیرگذار باشد ضمن آنکه برخی از پروژه‌های مهم عمرانی گیلان از ردیف های ملی تامین اعتبار می شوند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز گفت: می کوشیم سهم بیشتری در کمیسیون تلفیق مجلس به دست آوریم.

احمد دنیامالی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ عملکرد بودجه ای استان در سالجاری و نیز بودجه سال آینده است.

وی ادامه داد: بودجه سال آینده بر اساس عملکرد سال‌جاری، هم در سازمان برنامه و بودجه و هم در مجلس شورای اسلامی تدوین می شود.

وی با اشاره به حضور دو نفر از نمایندگان استان در کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: تلاش نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی این است که سهم بیشتری در این کمیسیون را جهت نهایی کردن بودجه به دست آوریم.

به گفته دنیا مالی؛ بررسی مسائل استان نشان می‌دهد که در برخی کارکردها و بخش‌ها جذب بودجه در سطح قابل قبولی صورت گرفته اما در برخی دیگر از جمله حوادث غیرمترقبه، باید عملکردی بهتر داشته باشیم.

وی افزود: یکی از بخش های مهم که باید در بودجه سال جاری با جدیت پیگیری شود؛ تکمیل آزاد راه قزوین - رشت، تکمیل راه آهن رشت - انزلی و رشت - آستارا و نیز تکمیل پروژه کمربندی انزلی است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان پسماند را از دیگر موضوعات مهم استان عنوان کرد که باید نسبت به مدیریت آن توجه و تلاشی جدی صورت گیرد.

همچنین در این نشست جبار کوچکی نژاد، محمدرضا احمدی‌سنگری و سیدعلی آقازاده نمایندگان شهرستان رشت، خلیل بهروزی‌فر نماینده فومن و شفت، حسن محمدیاری نماینده مردم شهرستان‌های رضوانشهر، ماسال و تالش، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده شهرستان رودبار، پرویز محمدنژاد نماینده لنگرود و حجت الاسلام محمد صفری نماینده رودسر و املش از برگزاری این نشست و همکاری استاندار گیلان قدردانی کردند.

 نمایندگان گیلان با تاکید بر حفظ انسجام و وحدت بین مسئولان و تداوم همکاری های مشترک برای توسعه استان؛ در ارتباط با ساماندهی طرح هادی روستایی، تکمیل پروژه های زیربنایی، جلوگیری از برداشت های غیرمجاز از بستر رودخانه، رسیدگی به موضوع پسماند، ترمیم جاده های روستایی، بهبود وضعیت آب شرب، برق، ارتباطات مخابراتی و نیز فاضلاب شهری، پروژه های راهداری و بهسازی جاده های روستایی، حفظ منابع طبیعی و کاربری اراضی، تکمیل سدهای نیمه تمام، رفع مشکلات مناطق روستایی و ساکنان آنها، موضوع اشتغال روستایی، توجه بیشتر به گازرسانی به مناطق ییلاقی مطالبی مطرح کردند.

 در این نشست معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی، هماهنگی امور عمرانی و هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان نیز گزارش هایی از اقدامات انجام شده در حوزه های تحت مدیریت خود بیان داشتند.

برچسب‌ها توسعه استانداری گیلان نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه استانداری گیلان نماینده مجلس شورای اسلامی توسعه استانداری گیلان نماینده مجلس شورای اسلامی اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی نمایندگان گیلان نمایندگان استان استاندار گیلان مجمع نمایندگان بودجه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

به گزارش ایسنا، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است