Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، کارشناسان هواشناسی کره شمالی بر اساس نقشه‌های ماهواره‌ای پیش‌بینی کرده‌اند پدیده‌ای موسوم به گرد و غبار زرد از چین به سمت مرزهای این کشور در حرکت است. از این رو، احتمال می‌رود توفان زرد همراه خود ویروس‌های کرونا را هم از مناطق آلوده چین به کره شمالی بیاورد و مردم را مبتلا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویری که تلویزیون دولتی کره شمالی از خیابان‌های پیونگ‌یانگ پخش کرد نشان می‌داد مردم پایتخت به دستور مقام‌های ارشد حزب حاکم به ویژه کیم جونگ-اون گوش کرده و از خانه‌های خود بیرون نیامده‌اند. مردم کره شمالی به دلیل شیوع کرونا و بسته شدن مرز با چین در تامین نیازهای ابتدایی خود به سختی افتاده‌اند و شیوع بیماری‌های دامی، رخ دادن بلایای طبیعی و تحریم‌های اقتصادی آمریکا هم به بحران‌های انسانی در این کشور دامن زده است.

کد خبر 559608 برچسب‌ها كيم جونگ اون کره شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كيم جونگ اون کره شمالی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، در ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر در ارتفاعات جنوبی استان بارش پراکنده باران و گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

هادی سالاری افزود: سامانه بارشی که در دو روز گذشته در استان فعال بود امروز به‌تدریج آسمان استان را ترک خواهد کرد و از فردا تا اوایل هفته بعد جوی به‌نسبت آرام بر استان حاکم است و در این مدت غبار محلی، مه رقیق صبحگاهی و وزش باد در بعد از ظهر از پدیده‌های مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: دمای هوا نیز از ابتدای هفته بعد افزایش نسبی خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی بوشهر جهت وزش باد را فردا متغیر، بیشتر جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ساعت ۱۶:۰۰ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • روند افزایش دما در استان قزوین
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۳۰ فروردین
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • ببینید | هشدار جدی هواشناسی به مردم؛ بارش شدید باران در این استان‌ها
  • ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر
  • تداوم هشدار قرمز هواشناسی در هرمزگان
  • تداوم افزایش دما در استان قزوین
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۸ فروردین