Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین روز از دور رفت شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش بانوان، امروز جمعه دوم آبان ماه با برگزاری دو دیدار در گروه اول در تالار شهید سلیمانی تهران پیگیری شد. در اولین مسابقه امروز تیم اشتاد سازه مشهد مدافع عنوان قهرمانی برابر تیم کربنات سدیم فیروزآباد قرار گرفت و توانست با اختلاف ده امتیاز برنده این دیدار شده و صدرنشینی گروه اول را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر مسابقه امروز تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با وجود اینکه از هفت یار خود به دلیل ابتلاء به کرونا توانست در سومین دیدار دور رفت خود برابر تیم پرسپولیس بهبهان با اقتدار به پیروزی برسد.

نتیجه کامل مسابقات امروز جمعه دوم آبان ماه (گروه A):

اشتاد سازه مشهد ٢٨ - کربنات سدیم فیروزآباد ١٨

فولاد مبارکه سپاهان ٤٠ - پرسپولیس بهبهان ٢١

در پایان دور رفت، در گروه اول اشتاد سازه با سه بازی و ۶ امتیاز صدرنشین شد. تیم فولاد مبارکه سپاهان با سه بازی و ۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. پرسپولیس بهبهان هم با سه بازی و دو امتیاز و کربنات سدیم فیروزآباد با سه بازی و بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم ایستادند.

* برنامه رقابت‌های روز شنبه ۳ آبان (گروه B):

- شهید شاملی کازرون - سنگ آهن بافق ساعت ۱۱

- تأسیسات دریایی - ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۴

کد خبر 5054788

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال فولاد تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس بشار رسن هندبال شجاع خلیل زاده ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون کشتی محمود فکری تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد سه بازی اشتاد سازه گروه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، دومین روز از رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در شرایطی به میزبان اردن برگزار شد که طی آن تیم دختران و پسران کشورمان برابر تیم‌های بحرین و کویت به پیروزی رسیدند.

در مسابقات دختران، شایلین ظفریکایی و لاوین حکیمی در دیدارهای انفرادی برابر رقبای خود به پیروزی دست یافتند، تیم دو نفره ایران نیز با ترکیب شایلین ظفریکایی و لاوین حکیمی از سد بحرین گذشتند تا این بازی ۳ بر صفر به سود ایران تمام شود.

در بخش پسران، آراد زینلی و امیرکسری رنجبر در دو دیدار انفرادی رقبای کویتی خود را شکست دادند، نمایندگان کشورمان در دیدار دونفره نیز برابر حریف پیروز از زمین بازی خارج شدند تا این بازی نیز با برد ۳ بر صفر ایران همراه باشد.

گفتنی است امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می‌دهند. در بخش پسران تیم‌های ایران، کویت، اردن، و عراق در گروه اول و تیم‌های سوریه، عربستان، بحرین و لبنان در گروه دوم قرار دارند. در بخش دختران نیز تیم‌های ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین در یک گروه به مصاف هم می‌روند.

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6087952

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است