Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا فردا عصر اولین کلاسیکوی فصل 21 - 2020 را در روزشگاه خالی از تماشاگر نیوکمپ برگزار خواهند کرد. این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر دو در هفته گذشته مسابقات لالیگا با یک گل برابر حریفان خود شکست خورده‌اند و حالا فرصت دارند تا شرایط را بهبود بخشیده و از یکدیگر فاصله بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومان در ابتدای کنفرانس خبری خود درباره انتقادات پیکه از باشگاه بارسلونا گفت: " پیکه سالهاست در باشگاه بوده و حق اظهارنظر دارد و من به آن احترام می‌گذارم. او باهوش است و اگر چنین مصاحبه‌ای کرده با آگاهی بوده و فردا بازی خوبی ارائه خواهد داد. من به نظرات او احترام می‌گذارم. " 

 

     

کومان درباره بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر اظهار داشت: " همه تیم‌ها به بازگشت تماشاگرانشان نیاز دراند. عجیب است که هیچکس در چنین ورزشگاه بزرگی نباشد تا جو ایجاد کند خصوصا برای تیم میزبان بسیار سخت است. اما ما باید به آن عادت کنیم و امیدوار باشیم که هواداران خیلی زود به ورزشگاه برگردند. هواداران در چنین دیدارهایی مانند یار دوازدهم هستند. "

رئال مادرید در دو بازی گذشته خود در لالیگا و لیگ قهرمانان برابر کادیز و شاختار دونتسک شکست خورده اما کومان باور دارد که آنها تیم ضعیفی نیستند. سرمربی هلندی در این باره گفت: " فکر می‌کنم فشار زیادی روی هر دو تیم هست. عملکرد بستگی به نتیجه ندارد. شاید رئال مادرید در دو بازی اخیر در سطحی که باید نبوده اما این بدین معنا نیست که آنها آسیب پذیر هستند. آنها تیم بزرگی هستند که می‌دانند چطور فشار را کنترل کنند و می‌دانند که باید پیروز شوند. نتایج قبلی تاثیری روی آنها ندارد. هر دو تیم انگیزه زیادی دارند. حریف بسیار باکیفیت است و من انتظار ندارم که به اندازه دو بازی قبلی به ما فضا بدهند. ما انتظار داریم که منسجم‌تر باشند. "

سرجیو راموس به دلیل مصدومیت در برابر شاختار به میدان نرفت اما به احتمال زیاد در ترکیب اصلی رئال مادرید برابر بارسلونا حضور خواهد داشت. کومان مدعی شد: " سرجیو راموس عامل مهمی برای آنها است چون مدافع میانی قدرتمندی است و شخصیت بزرگی در زمین دارد که می‌تواند روی اطرافیانش تاثیر بگذارد. "

او درباره شرایط گریزمان گفت: " او هم مانند هر بازیکن دیگری فرصت بازی دارد. بحث درباره نقش هر بازیکن در هر بازی خوب نیست. ما می‌خواهیم همه در بهتری سطح باشند. "

مربی هلندی درباره رقابت جذاب وینیسیوس و آنسو فاتی در این بازی اظهار داشت: " ما می‌دانیم که آنها دو بازیکن جوان خوب هستند. آنها چیزهای زیادی یاد می‌گیرند و به سرعت رشد می‌کنند. سن برای من مهم نیست و چیزی که اهمیت دارد تنها عملکرد بازیکنان است. "

کومان در دوران حضورش در بارسلونا تجربه بازی در الکلاسیکو را داشته و خاطراتی نیز دارد. او با یادآوری این خاطرات گفت: " من در چند دربی حاضر بودم. در بعضی پیروز شدم و در بعضی شکست خوردم. بازی 0 - 5 را به خاطر دارم که ضربه آزاد زیبایی را گل کردم و همچنین اولین الکلاسیکویم که در آن دو پنالتی زدم و با نتیجه 1 - 2 پیروز شدیم. با این حال باید آرام و خونسرد باشی. این بازی برای بازیکنان جوان حتی بزرگتر هم هست اما باید تمرکز داشت. "

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کومان بارسلونا ال کلاسیکو پیکه رئال مادرید دو بازی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟

اسطوره فوتبال هلند به عملکرد وینگر منچستریونایتد در بازی با کاونتری نمره ضعیفی داد.

طرفداری | مارکو فان باستن به انتقاد از عملکرد مارکوس رشفورد در بازی با کاونتری سیتی پرداخت.

به گزارش دیلی میل، یکشنبه شب منچستریونایتد با پیروزی مقابل کاونتری سیتی در ضربات پنالتی، حریف منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد. تیم اریک تن هاخ پس از جلو افتادن از حریفش با سه گل، در نهایت شاهد به تساوی کشیده شدن مسابقه بود. آن‌ها در وقت‌های اضافه نیز خوش شانس بودند که یک‌بار تیر دروازه ناجی‌شان شد و بار دیگر در آخرین ثانیه‌های وقت اضافه دوم، گل چهارم کاونتری با تصمیم VAR مردود اعلام شد تا همه چیز به ضربات پنالتی کشیده شود و در آنجا یونایتد به برتری دست یابد. 

مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند با نیش‌وکنایه به انتقاد از عملکرد ضعیف مارکوس رشفورد در بازی منچستریونایتد و کاونتری سیتی پرداخت. فان باستن، در گفت‌وگو با شبکه زیگو اسپورت هلند گفت:

رشفورد رو تو بازی با کاونتری دیدم. این دیگه چه کاری بود داشت می‌کرد؟ باورم نمی‌شد همچین چیزی ببینم. نه یارگیری می‌گرد، نه دریبل می‌زد. هر توپی رو هم که می‌گرفت پاس می‌داد عقب. انگار تو یه بازی دوستانه تو سالن داره با رفیقاش فوتبال بازی می‌کنه!

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!