Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@16:51:42 GMT

تقویت لجستیک صنعت نفت با انعقاد تفاهم نامه جدید

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۶۴۸۳

تقویت لجستیک صنعت نفت با انعقاد تفاهم نامه جدید

تین نیوز انعقاد تفاهم نامه ای همکاری شرکت حمل و نقل جاده ای فجر و شرکت نفت پاسارگاد در عرصه لجستیک صنعت نفت کشور کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری موج، براساس تفاهم نامه همکاری شرکت حمل و نقل جاده ای فجر و شرکت نفت عرصه لجستیک صنعت نفت تقویت خواهد شد. تجریشی سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت فجر جهاد در آئین انعقاد این تفاهم نامه گفت: این قرارداد در راستای افزایش، هم افزایی و بالا بردن ظرفیت های بالقوه و بالفعل مشترک بین شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حفظ و افزایش درآمدهای درون بنگاهی منعقد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا امیدوار تجریشی ادامه داد: انعقاد این تفاهم نامه در جهت لجستیک مشتقات نفتی و پتروشیمی گام بر خواهیم داشت. چرا که ظرفیت های موجود در این شرکت می تواند زمینه همکاری های آتی میان دو صنعت راهبردی و استراتژیک حمل و نقل و نفت را فراهم آورد. براساس مأموریت های تازه  استفاده از این ظرفیت ها در دستور کار قرار دارد.
وی تاکید کرد: بحث حمل و نقل در توسعه یافتگی کشورهای اروپایی و امریکایی نقش مهمی ایفا کرده است و اگر دولت و بخش خصوصی در کشور ما در این حوزه سرمایه گذاری کنند، قابلیت تبدیل شدن به هاب منطقه را داریم. موقعیت خاص ترانزیتی کشور و توان ناوگان موجود به لحاظ اسمی و عملیاتی این امکان را برای ایران به شکلی جدی تر فراهم می آورد.
در ادامه نشست رهادی اکبرپور نیز گفت: شرکت تا پایان امسال ۵۰ دستگاه و تا پایان سال آینده ۱۵۰ دستگاه به ناوگان خود اضافه می کند. با انعقاد این تفاهم نامه، در بحث انتقال فرآورده های قیری و انتقال به بنادر جنوب کشور به منظور صادرات، همکاری خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تفاهم نامه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پس از عقد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه حمل‌ونقل جاده‌ای با تاجیکستان، با اشاره به سیاست کلی دولت جمهوری اسلامی ایران بر توسعه مناسبات با همسایگان و کشور‌های منطقه، امکان به وجود آمده را نه فقط آغاز عصر جدیدی از تقویت مناسبات حمل‌ونقل جاده‌ای، بلکه سرآغازی برای تعمیق مناسبات ۲ کشور در همه حوزه‌ها دانست که با زبان، پیشینه، فرهنگ و ارزش‌های مشترک، دارای همبستگی عمیق هستند.

وی همچنین به موقعیت راهبردی قلمرو ایران به‌عنوان پل ارتباطی چین و آسیای میانه با آسیای غربی و اروپا و از سوی دیگر ظرفیت‌های عمیق بنادر جنوبی ایران در دسترسی به اقیانوس هند و حوزه خلیج‌فارس، به‌عنوان مسیری مناسب، امن و کوتاه برای دسترسی ناوگان تاجیکستانی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه نشست «شایسته سعید مرادزاده» معاون وزارت نقلیات تاجیکستان نیز با قدردانی از میزبانی طرف ایرانی و تأکید بر فرصت فوق‌العاده اجلاس حاضر برای احیای ظرفیت‌های عظیم بین دو ملت عمیقاً نزدیک، بر موقعیت تاجیکستان بر قرارگیری در قلب آسیای مرکزی، به‌عنوان کشوری با ظرفیت‌های پنهان در حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل و به‌طور تاریخی دارای جایگاه مهمی در جاده ابریشم تأکید کرد.

در ادامه نشست طرفین با تأکید بر ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت‌های راهگذر‌های بین‌المللی از جمله KTAI، مسیر جنوبی راهگذر شرقی- غربی و شاخه شرقی راهگذر شمال- جنوب، بر موضوعاتی از جمله تطبیق آمار تردد و تجارت، تقویت امکانات بین‌راهی، برنامه عمل خدمات راهداری، مبادله مجوز‌های تردد، اطلاع‌رسانی هزینه‌های رسمی پرداخت مرزی و اجتناب از پرداخت‌های غیررسمی، روزآمدسازی مقررت تردد و اقامت، تسهیل روادید، جزئیات مشکلات تردد در قلمرو یکدیگر و هم‌افزایی مشارکت در اتحادیه‌های اوراسیا و شانگهای را مورد تبادل نظر فنی قرار دادند.

در خاتمه نشست، رئیس هیات تاجیک از مدیریت عالی سازمان جهت شرکت در همایش «راهی به‌سوی تین‌شیان» در شهر دوشنبه (پایتخت تاجیکستان) در ماه آتی میلادی، دعوت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه