Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@07:39:34 GMT

عمل به اجرای سند امنیت قضائی یک تکلیف قانونی است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۶۶۶۶

عمل به اجرای سند امنیت قضائی یک تکلیف قانونی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای معاونین و مدیران قضایی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه ۷ ماه از سال جاری سپری شده اهتمام خوبی در همه حوزه های قصائی برای اجرای ۳ اولویت سال جاری قوه قضائیه در استان وجود دارد که باید تا پایان سال بطور کامل این برنامه ها اجرایی و گزارش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای همه معاونین، مدیران و دادستانها ی حوزه های قضائی استان افزود: یکی دیگر از اولویت های قوه قضائیه موضوع حقوق شهروندی است که برای اجرای این امر مهم نیازمند آموزش همه عوامل بخصوص ضابطین قضائی هستیم.

رئیس شورای قضائی استان زنجان با بیان اینکه مصوبات مسئولان عالی قوه قضائیه باید در همه حوزه های قضائی پیگیری و بطور کامل اجرا شود ادامه داد: اجرای مصوبات، بخشنامه ها و دستور العمل های مسئولان عالی قوه قضائیه برای همه لازم الاجرا است.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه عمل به اجرای سند امنیت قضائی یک تکلیف قانونی است تصریح کرد: همه معاونین و مدیران قضائی باید ضمن مطالعه دقیق این سند با قوت در حوزه خود اجرا کنند.

ویداظهار داشت: استان زنجان در راستای اجرای سیاستها و برنامه های قوه قضائیه از استانهای برتر در کشور است و ۹ بر نامه شامل عملکردها، اتقان آراء، ابلاغ الکترونیکی، استفاده از مجازاتهای جایگزین حبس، تعیین تکلیف پرونده های معوق و مسن، کاهش جمعیت کیفری زندانها، دادرسی الکترونیکی، کاهش زمان رسیدگی و کاهش ورودی پرونده ها دستور کار قرار دارد که امیدواریم این امورات به طور کامل در همه حوزه ها تا پایان سال اجرا و گزارش شود.

کد خبر 5054755

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری زنجان قوه قضاییه اسماعیل صادقی نیارکی ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا سیستان و بلوچستان قوه قضائیه حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد

 سرهنگ "مهدی مهدوی کیا"  اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در بروجرد، پس از هماهنگی قضائی توسط چندین اکیپ از پلیس‌های تخصصی و کوپ در سطح این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

 وی افزود: ماموران این انتظامی با برنامه ریزی هدفمند موفق به کشف ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۷ خرده فروش، کشف ۶ هزار نخ سیگار خارجی، کشف یک دستگاه خودروی سرقتی، کشف ۴ فقره جرایم سایبری و کشف ۲ دستگاه تلویزیون رنگی ۶۵ اینچ سامسونگ به ارزش یک میلیارد ریال شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد توقیف ۷ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دیگر اقدامات این طرح عنوان کرد.

 سرهنگ مهدوی کیا با بیان این مطلب که این گونه طرح‌ها به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت، گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم تلاش کنید
  • محسنی اژه‌ای: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • اژه ای: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • جزییات فصل اول سند جدید تحول قوه قضاییه اعلام شد
  • از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • ستاد راهبری سند تحول و تعالی قوه قضاییه تشکیل شد
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد/ مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی