Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام ویدیویی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پخش شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _دوم آبان_ آئین اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار شد؛ در این مراسم، پیامی ویدئویی از سوی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی، پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام عنوان کرد: امروز در شهر ما، اصفهان، اوج خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل را شاهد و ناظر هستیم؛ امروز در همه خانه‌های شهر اصفهان و ایران، جشنواره حضور دارد و در تمام خیابان‌های شهر اصفهان، شاهد تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه هستیم. این جشنواره زمینه نشاط و شادابی کودکان و نوجوانان را فراهم کرد.

نصر تصریح کرد: در جشنواره امسال به دلیل شرایط خاصی که در آن قرار گرفته بودیم، با ابتکار و خلاقیت همه هنرمندان و دست اندر کاران این جشنواره، مسیر خیلی خوبی را طی کرد و شاهد این بودیم که جشنواره فیلم کودک در سی و سومین سال خود متوقف نشد، بلکه پویاتر از گذشته برگزار شد. با برنامه‌های بسیار خوبی که تدارک دیده شده بود، شاهد هنرنمایی همه هنرمندان در این جشنواره بودیم.

گفتنی است که این پیام برای تجلیل از مدافعان سلامت و همچنین تحقق شعار "جشنواره برای همه کودکان"، در بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین (ع) ضبط شده بود.

کد خبر 451377

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان جشنواره فیلم کودک شورای شهر اصفهان رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: طی روزهای گذشته در ایستگاه‌های ستاد نوروزی ۱۴۰۳ شاهد امانت‌داری تاکسیرانان نصف جهان بودیم که چند مورد از وسایل جامانده همچون گوشی آیفون، کیف پول، مدارک و ایرپاد را تحویل مسافران نوروزی دادند.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تاکسی از قدیم‌الایام مورد اعتماد مردم بوده است و با گذشت زمان و ایجاد سازمان‌های تاکسیرانی و افزایش نظارت‌ها و نظام‌مند شدن تاکسی‌ها این اعتماد بیشتر شده است.

وی افزود: شهروندان تاکسیرانان را امین شهر می‌دانند و این اعتماد مردمی ریشه در عملکرد رانندگان تاکسی و تجربه خوبی که مردم از سفرهای درون شهری با تاکسی داشته‌اند، دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بازگرداندن وسایل جامانده در تاکسی به صاحبان آن‌ها مصداق امانت‌داری است و تاکسیرانان اصفهان این عمل خداپسندانه را به خوبی انجام می‌دهند که بعضی اوقات شاهد صرف زمان زیادی برای رساندن وسایل شهروندان و یا تحویل آن‌ها به سازمان هستیم.

پرورش خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته در ایستگاه‌های ستاد نوروزی ۱۴۰۳ شاهد امانت‌داری تاکسیرانان نصف جهان بودیم که چند مورد از وسایل جامانده همچون گوشی آیفون، کیف پول، مدارک و ایرپاد را تحویل مسافران نوروزی دادند و سازمان تاکسیرانی نیز به پاس امانت‌داری این افراد و طبق روال گذشته از آن‌ها تقدیر به‌عمل خواهد آورد.

کد خبر 739274

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • قصه گویی، دریچه‌ای به سوی دنیای خلاقیت / ضرورت بازآفرینی متون کهن به زبان امروزی
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • مدیریت بهتری در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار شود
  • برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳