Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در ادامه توئیت مفتی عمان آمده است: برخی حتی بدون آن که خجالتی بکشند و بی پروا به این دوستی با دشمن [رژیم صهیونیستی] افتخار می‌کنند.

وی بدون اشاره به شخصیتی از کشورهای عربی و اسلامی تنها افزود: برخی از رهبران امت اسلامی که پیش از این ما آنها را به عنوان دژ و پناهگاهی برای مسلمانان می‌دانستیم نیز به سوی دوستی با دشمن می‌شتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ الخلیلی اظهار کرد: درواقع با این کار این افراد گذشته درخشان خود [در دفاع از فلسطین] را کنار گذاشته‌اند و شعارهایی سر می‌دهند تا اندکی به اربابان [صهیونیستی] خود نزدیک‌تر شوند.

وی ۲۵ مردادماه و ۲ روز پس از اعلام توافق عادی‌سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی نیز ضمن مخالفت با این اقدام نوشته بود که  به هیچ وجه نباید بر سر آزادی مسجدالاقصی سازش کرد.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا که از زمان روی کارآمدن از هیچ کوششی برای ضربه زدن به ملت فلسطین فروگذاری نکرده است، پنجشنبه ۲۳ مردادماه از توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط خبر داد و مدعی شد که این یک توافق تاریخی است.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی پنجشنبه ۲۳ مرداد با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند؛ ابوظبی و تل‌آویو رسماً روابط خود را عادی می‌کنند.

مقام‌های اماراتی مدعی شده‌اند، این پیمان صلح برای جلوگیری از طرح الحاق کرانه باختری به دیگر سرزمین‌های اشغالی توسط اسرائیل صورت گرفته است، اما «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی لغو این طرح را رد کرده و تنها گفته که این طرح به تأخیر افتاده است.

نتانیاهو با بیان اینکه طرح «گسترش حاکمیت اسرائیل بر بخش‌هایی از کرانه باختری» هنوز مطرح است، اعلام کرد: اسرائیل این طرح را به تأخیر انداخته و آن را لغو نکرده است.

خیانت امارات برای علنی شدن روابط با رژیم صهیونیستی محکومیت بسیاری از کشورهای اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی و غیر فلسطینی را به دنبال داشته است.

انتقاد مفتی عمان در حالی است که یکشنبه هفته جاری یک هیات بلند پایه اماراتی علیرغم اعتراض شدید فلسطینی‌ها به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و خشم آنان از حضور برخی اماراتی‌ها در بیت المقدس، برای اولین بار به طور علنی جهت مذاکره با مقامات صهیونیستی به تل آویو سفر کرد.

امارات و رژیم صهیونیستی در این سفر چهار موافقنامه همکاری داخل فرودگاه بن گوریون و با حضور بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل و استیفان منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا امضا کردند.

این توافقنامه‌ها در حوزه هواپیمایی، لغو روادید  و حمایت از سرمایه‌گذاری و تکنولوژی میان دو طرف بود.

حمید عبید الطائر وزیر امور مالی و عبدالله بن طوق المری وزیر اقتصاد در رأس هیات اماراتی حضور داشتند.

چندی پیش امارات و بحرین با نظارت آمریکا توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونسیتی را امضا کردند.

فلسطینی‌ها  توافق سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را خنجری از پشت به مردم فلسطین تعبیر کرده و با آتش زدن تصاویر سران امارات، آمریکا و رژیم صهیونیستی اعتراضات گسترده‌ای را در غزه و کرانه باختری برگزار کردند.

برچسب‌ها عمان رژیم صهیونیستی امارات‌ متحده ‌عربی پروندهٔ خبری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عمان رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی عمان رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی اخبار کنکور رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط روابط با رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفتی ممتاز لبنان: اسرائیل زیر پای ایران له شد

مفتی جعفری ممتاز لبنان با اشاره به اینکه ایران افتخار و عزت ملت‌ها و کشورهای منطقه است تاکید کرد عملیات تلافی‌جویانه ایران ضد دشمن صهیونیستی ثابت کرد اسرائیل یک «ببر کاغذی» بوده و آمریکا و اروپا و سازشکاران عرب هم نمی‌توانند از آن محافظت کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ «احمد قبلان» مفتی جعفری ممتاز لبنان در سخنانی در واکنش به عملیات تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ضد مواضع صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی اعلام کرد که اسرائیل  امروز زیر پای ایران است و واقعیت راهبردی کنونی این است که کرامت ملت ها و کشورهای خاورمیانه از جمله فلسطین، فقط و فقط از تهران آغاز می‌شود.

این مفتی برجسته لبنانی در بیانیه‌ای تاکید کرد: به عنوان یک کلید ثابت برای «خاورمیانه جدید» می‌گویم که ایران فقط در چند دقیقه ثابت کرد رژیم صهیونیستی تنها یک «ببر کاغذی» است و ارتش آمریکا و ارتش‌های اروپایی که حامی دائمی رژیم اشغالگر هستند بدترین شکست تاریخی خود را تجربه کردند. دیدیم که دولت تروریستی آمریکا و اکثر پایتخت‌های اروپایی و برخی رژیم‌های مرتجع عربی که با سامانه‌های پدافندی خود برای دفاع از تل‌آویو در برابر پهپادها و موشک‌های ایرانی به میدان آمده بودند همانند اجسادی پوسیده و متعفن به نظر می‌رسیدند.

وی افزود: امروز ایران تنها مرکز قدرت خاورمیانه جدید است و اسرائیل و امنیت آن با وجود همه حمایت‌های آمریکا و اروپا زیر پاهای ایران له می‌شود و موشک‌های ایرانی نشان داد که قلعه‌های اسرائیل و هم‌پیمانانش، مقوایی و پوشالی هستند. از لحظه آغاز حمله ایران، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر و همه سران سیاسی و نظامی این رژیم خوار و خفیف شدند. این عملیات ایران یادآور داستان حضرت علی (ع) و قلعه خیبر بود. 

شیخ قبلان ادامه داد: دیدیم که واشنگتن و اروپا و شبکه تروریستی ناتو گفتند که در هیچ واکنشی به عملیات موشکی ایران مشارکت نخواهند کرد و درحالی که اسرائیل در ترس و وحشت فرو رفته، واشنگتن و اروپا و برخی پایتخت‌های عربی و اسلامی تنها می‌توانند برای آن گریه کنند. عملیات بزرگ ایران ضد اشغالگران همچنین ضعف آمریکا و نزدیک بودن زمان نابودی اسرائیل را نشان داد.

کمک 10 کشور به اسرائیل در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایرانمشارکت آمریکا و انگلیس در رهگیری پهپادهای ایرانی

این مفتی برجسته لبنانی تصریح کرد: به نظر می‌رسد که مرکز قدرت در خاورمیانه به گوشه موشک‌های ایران گره خورده باشد و ایران با این حمله تاریخی، چهره خاورمیانه را تغییر داده و خود را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کرد. مهمترین چیز امروز آن است که اسرائیل  زیر پای ایران قرار گرفت و پروژه عادی‌سازی مدفون شد و این عملیات ایران، اسرائیلِ تروریست را به جهنم می‌فرستد.

وی در ادامه خطاب به سازشکاران گفت: شما دو گزینه بیشتر ندارید، یا اینکه همانند ایران سرافرازی را انتخاب کنید یا اینکه در ورطه ذلت و حقارت سازش با اشغالگران غرق شوید. بدانید که واشنگتنِ تروریست نمی‌تواند تضمینی برای شما ایجاد کند. حقیقت امروز این است که واشنگتن، تل‌آویو، اروپا و همه شرکای آنها باید جام شکست و ذلت را سر بکشند. 

به گزارش تسنیم، حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه شب گذشته صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده و در موج های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی در پی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به دبی سفر کرد
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عمان
  • تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • مفتی عمان، پاسخ ایران به رژیم اسرائیل را تحسین کرد
  • عربستان با حمله ایران مقابله کرد؟!
  • خوشحالی مفتی اعظم عمان از پاسخ ایران به صهیونیست‌ها
  • مفتی ممتاز لبنان: اسرائیل زیر پای ایران له شد
  • این کشور آسیایی هم عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد