Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر:  انتشار ویدئوی جنجالی صحبت‌های مهدی رسول پناه در شامگاه پنجشنبه گذشته باعث ایجاد حاشیه‌های فراوان در این تیم شد تا فینالیست لیگ قهرمانان آسیا با بی‌سابقه ترین صحبت‌های مدیریتی روبرو شود.

صحبت‌هایی که بخشی از آن نیز با ۲۴ ساعت تاخیر در فضای مجازی پخش شده است که در آن رسول پناه از زشت‌ترین و زننده‌ترین صحبت‌ها علیه احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تهران و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول پناه که برخی کلمات او به دلیل الفاظ رکیک قابلیت انتشار ندارد خبر از درخواست شیخ دیاباته مهاجم استقلال تهران برای پیوستن به پرسپولیس با ۴۰۰ هزار دلار می‌دهد. همچنین او از پذیرش استعفای یحیی گل محمدی در جلسه با وی می‌دهد اما سپس سرمربی سرخپوشان از موضع خود کوتاه می‌آید تا در راس کادر فنی سرخپوشان باقی بماند.

باشگاه پرسپولیس در حالی با حاشیه‌های اینچنین روبرو شده است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است و در آستانه لیگ برتر بیستم با صحبت‌های ناشایست رسول پناه کار را پیش می‌برد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ویدئوی جنجالی مهدی رسول پناه رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری حمایتی مهرداد محمدی برای آرش رضاوند؛ داداشم + عکس

مهرداد محمدی با انتشار استوری اینستاگرامی از آرش رضاوند حمایت کرد.

آرش رضاوند که روز گذشته با یک استوری تند‌وتیز از سهیل مهدی انتقاد کرده بود به کمیته انضباطی فرخوانده شد.

روز گذشته بود که آرش رضاوند هافبک استقلال در اعتراض به تغییر قوانین با انتشار یک استوری اینستاگرامی به سهیل مهدی کنایه زد و درنهایت به کمیته انضباطی دعوت شد. مهرداد محمدی با انتشار یک استوری حمایتی برای آرش رضاوند نوشت:

داداشم

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • صحبت‌های جنجالی هاشمی‌نسب علیه میثاقی + ویدئو
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • استوری حمایتی مهرداد محمدی برای آرش رضاوند؛ داداشم + عکس
  • رسول گرمسیری هم نقره گرفت؛ دومین کابوس ژاپنی
  • ناکامی در دومین فینال متوالی؛ گرمسیری هم به ژاپنی‌ها باخت
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • انتشار ویدئوی خسارت موشک‌های ایران به پایگاه نواتیم توسط اسرائیل + فیلم