Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@07:12:04 GMT

خلیل‌زاده علیه سعادتمند: تو پرسپولیسی هستی

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۷۰۵۲

اسماعیل خلیل زاده در خصوص پیوستن محمد نادری به استقلال و اتهاماتی که احمد سعادتمند متوجه او کرده بود در پستی اینستاگرامی پاسخ داد.

به گزارش تابناک ورزشی، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص پیوستن محمد نادری و وضعیت شیخ دیاباته و میلیچ پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. اسماعیل خلیل زاده در این پست آورده است: «با همدلی و همکاری اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال از جمله بنده، مهدی عبدیان، حجت نظری، جلسه‌ای با محمد نادری امروز جمعه برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد مددی، سرپرست باشگاه از شب گذشته در جریان این انتقال قرار داشت. اختلاف بوجود آمده بین آقای مددی و عبدیان نیز که به نوعی سوتفاهم بود، حل شد. همچنین پول هروویه میلیچ نیز حواله شده و این بازیکن به همراه شیخ دیاباته به ایران بازمی برگردد.»

مدیرعامل عزل شده قبلی باشگاه استقلال مطالبی علیه بنده مطرح کردند که به زودی پس از شکایت از ایشان به دادسرا به صورت مستند و با ارائه مدارک پاسخ آن‌ها را مفصل خواهم داد و نشان می‌دهم چه کسی مدرک دارد و چه کسی فقط حرف می‌زند. تنها باید به این نکته اشاره کنم که برخی‌ها با پرسپولیسی بودن‌شان شیطنت کردند و سعی در تخریب استقلال داشتند، کسانی که صفحه شخصی‌شان نشان می‌داد چقدر به تیم محبوب‌شان یعنی پرسپولیس عشق دارند و در جلسات نیز از پرسپولیس به عنوان تیم محبوب‌شان یاد می‌کردند.

به همین دلیل از ابتدا مخالف حضور چنین افرادی بودم که هویت پرسپولیسی داشتند و به استقلال آسیب رساندند. افرادی که متاسفانه به اسم استقلال چه کار‌ها که نکردند و قرارداد‌های عجیبی با شرکت‌ها و دیگران بستند.

سخن آخر با هواداران استقلال است، می‌دانم یکسری از صفحات منتسب به آقایان در صفحات مجازی سعی در تخریب بنده دارند و با مطرح کردن پنجره بسته نقل و انتقالات و ماجرای استراماچونی نشان می‌دهند بنده مقصر هستم، اما هواداران خوب می‌دانند به خاطر وعده‌های دروغین آقایان جام حذفی از دست رفت و با عدم پرداخت پول شفر، پنجره نقل و انتقالات بسته شد و امروز به سختی در حال انتقال پول شفر هستیم.

آقایان به جای اینکه فضا را به سمت دیگری ببرند، پاسخ دهند چرا پول شفر را ندادند تا پنجره بسته شود؟ عواقب امروز بسته بودن پنجره نقل و انتقالات را چه کسی می‌دهد؟ این‌ها بخشی از مطالب است و منتظر باشند به زودی مدارکی ارائه می‌دهم که خیلی چیز‌ها مشخص خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح رئیس جمهور علائم کرونا سعد حریری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 خلیل زاده استقلال سعادتمند تابناک ورزشی استیضاح رئیس جمهور علائم کرونا سعد حریری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه

 نوجوان پرسپولیسی که حافظ کل قرآن است امروز در محل تمرین تیم محبوبش حضور داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز پرسپولیس تماشاگر ویژه‌ای داشت. صالح مهدی‌زاده، حافظ کل قرآن و قاری نوجوان کشورمان، مهمان سرخپوشان بود و مورد استقبال گرم آنها نیز قرار گرفت.

او درحالی که مورد استقبال دو ستاره خارجی و مسلمان پرسپولیس یعنی ارونوف و عبدالکریم حسن نیز قرار گرفته بود چند آیه از قرآن را تلاوت کرد.

بازیکنان پرسپولیس در پایان این دیدار پیراهن تیم‌شان را به وی اهدا کردند و عکسی به یادگار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کودک 3 ساله حافظ کل قرآن کریم (+عکس) ورود نهادهای نظارتی به قرارداد شگفت‌انگیز پرسپولیس؟/ آغاز بازداشت‌ها و احضارها برای مقابله با فساد

دیگر خبرها

  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟
  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه