Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به پیشنهاد حضور در هیئت مدیره این باشگاه پاسخ منفی داد.

خبرگزاری میزان - در حالی که باشگاه پرسپولیس از لحاظ مدیریتی روز‌های تلخ و سیاهی را تجربه می‌کند و عملاً هیئت مدیره پرسپولیس چهار نفره است، علی رغبتی هم از سمتش در هیئت مدیره پرسپولیس استعفا داد تا شرایط سخت‌تر شود.

در این بین شنیده می‌شود مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس برای پر کردن صندلی‌های هیئت مدیره این باشگاه به یکی از پیشکسوتان پرسپولیس گفته که به هیئت مدیره اضافه شود و پیشنهاد معاونت ورزشی پرسپولیس را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم شکوری البته به این پیشنهاد رسول‌پناه پاسخ منفی داده و اعلام کرده که در این شرایط قصدی برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس ندارد.

بیشتر بخوانید: واکنش پیروانی به حواشی و اتفاقات اخیر پرسپولیس

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ابراهیم شکوری مهدی رسول پناه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس ابراهیم شکوری مهدی رسول پناه هیئت مدیره رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز که پیش از این گفته بود در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری بارسلونا کناره‌گیری خواهد کرد، در پی جلسه‌ای که شب گذشته در خانه خوان لاپورتا (رئیس باشگاه بارسلونا) برگزار شد و رافا یوسته (نایب‌رئیس باشگاه)، دکو (مدیر ورزشی این تیم) و آلخاندور اِچوِریا (عضو هیئت مدیره باشگاه) نیز در آن حضور داشتند، تصمیم به تغییر نظر خود و ماندن در بارسلونا گرفت.

از همان زمانی که ژاوی در اوایل بهمن ماه و در پی باخت خانگی 3-5 بارسلونا مقابل ویارئال در هفته بیست‌و‌دوم لالیگای اسپانیا اعلام کرد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری بارسا کناره‌گیری خواهد کرد، لاپورتا، یوسته، دکو و اِچوِریا تمام تلاش خود را کردند تا نظر این مربی اسپانیایی را تغییر دهند و در نهایت هم موفق به این کار شدند.

امروز خوان لاپورتا در نشستی خبری در مورد ماندنی شدن ژاوی صحبت کرد و در مورد دلایل تغییر عقیده مربی کاتالان و برنامه های باشگاه برای فصل بعد حرف زد.

رئیس بارسا در ابتدا گفت: «سلام به همه. خوشحالیم که اعلام کنیم ژاوی به عنوان سرمربی تیم اول باشگاه به کارش ادامه خواهد داد. می دانیم که او چند ماه پیش اظهاراتی را بیان کرد، اما امروز خبر خوبی داریم که در مورد آن حرف بزنیم. او اشتیاق و اعتمادی را که به پروژه برنده ما دارد، منتقل کرد. این خبر خوبی برای بارسلوناست. ثبات یک فاکتور مهم در پروژه هایی است که موفق می شوند و این برای من یک اصل است.»

لاپورتا ادامه داد: «ژاوی یک هوادار غیرقابل انکار بارسلونا است. شرایط برای تیم پیچیده بوده، اما ما مربی ای داریم که همیشه به بهترین ها برای باشگاه فکر می کند، بنابراین این یک خبر عالی است. این تیمی است که جوانی و تجربه را با هم ترکیب کرده و باشگاه به ژاوی نیاز دارد. بازیکنان به مرجعی مانند ژاوی در رختکن نیاز دارند. اتفاق نظر در هیئت مدیره برای ادامه کار او وجود دارد.»

رئیس بارسلونا در مورد تنش در هیئت مدیره و مخالفت‌ها با ماندنی شدن ژاوی گفت: «ما به ژاوی از مدت ها قبل اعتماد داریم. هیئت مدیره و هواداران بارسلونا نیز به ژاوی اعتماد کامل دارند. حفظ و ثبات یک پروژه، اتفاقی خوب است. این پروژه عملاً از سال گذشته شروع شد و ما قبلاً یک لالیگا و یک سوپرجام اسپانیا را برده ایم. فتح لیگ تاریخی بود، در زمانی که حداکثر سختی و فشار روی ژاوی بود و مسئولیت بزرگی را بر عهده گرفت.»

پایان فصل و آنچه در راه است: «قهرمانی لیگ عملاً غیرممکن است، به دلیل فاصله امتیازات و همچنین به دلیل برخی اتفاقات منفی در برخی بازی ها. هواداران بارسلونا به تیم اعتقاد دارند و معتقدند که این پروژه ارزشش را دارد. برای باشگاه داشتن ژاوی یک افتخار است. کیفیت انسانی و دانش ژاوی به کار ما می اید.»

دیگر خبرها

  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد