Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:29:55 GMT

۳ شهرستان کرمانشاه در وضعیت فوق قرمز

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۷۲۸۷

۳ شهرستان کرمانشاه در وضعیت فوق قرمز

مهدی محمدی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه استان کرمانشاه شرایط مناسبی از لحاظ بیماری کرونا ندارد و در وضعیت قرمز به سر می‌برد و روزانه شاهد فوت هفت نفر به طور میانگین در استان هستیم.

وی افزود: شهرستان کرمانشاه با ثبت ۴۴۰ فوتی بر اثر ابتلاء به کرونا بالاترین میزان جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا را در بین شهرستان‌های استان کرمانشاه دارا است و اسلام آباد غرب و هرسین به ترتیب با ۸۰ و ۴۴ جان‌باخته شهرستان‌های بعدی از نظر فوتی در اثر ابتلاء به کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۷۸۵ نفر در استان کرمانشاه جان باخته‌اند، تصریح کرد: شهرستان‌های دالاهو با ۱۰ نفر، قصر شیرین ۶ نفر و ثلاث باباجانی با چهار نفر کمترین میزان فوتی بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا را دارند.

وی گفت: شهرستان‌های گیلانغرب، پاوه و اسلام آباد غرب در وضعیت فوق پر خطر قرار دارند و سایر شهرستان‌های استان کرمانشاه در شرایط قرمز هستند.

محمدی با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان و بستری شدگان مبتلا به بیماری کرونا در استان کرمانشاه، افزود: متأسفانه بعضی از مردم دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و استفاده از ماسک را که ساده‌ترین راه مقابله با ویروس کرونا است را نادیده می‌گیرند.

کد خبر 5054591

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمانشاه مهدی محمدی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی مجلس شورای اسلامی کرمانشاه هفته ناجا سیستان و بلوچستان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ساماندهی آبشوران

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه ساماندهی رودخانه آبشوران در قطعه محدوده مسجد آیت‌الله بروجردی که از چندی قبل دچار ریزش شده از اوایل اردیبهشت آغاز خواهد شد، گفت : این کار به صورت مشترک توسط شهرداری و آب منطقه‌ای انجام می‌شود و اقدامات اولیه آن همچون تهیه قطعات پیش ساخته، برگزاری مناقصه و ... انجام شده است.

وی ادامه داد: مقرر بود ساماندهی این قطعه سال قبل انجام شود، اما به دلیل بار ترافیکی قابل توجهی که در این محدوده وجود دارد و ممکن بود باعث اختلال تردد در روز‌های پایان سال و برای مسافران نوروزی شود، کار به تعویق افتاد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه زمان مورد نیاز برای ساماندهی این قطعه را بسته به شرایط آب و هوایی، تامین اعتبار و همچنین شرایط تردد و بار ترافیکی متغییر دانست.

یگانه با بیان اینکه بعد از قطعه مسجد آیت‌الله بروجردی دو قطعه دیگر در محدوده «حیدریه» واقع در میدان آیت‌الله کاشانی و همچنین پل حدادعادل در اولویت ساماندهی است، خاطرنشان کرد: ساماندهی این قطعات نیازمند تامین منابع مالی بوده و به محض تامین اعتبار کار آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با همکاری آب منطقه‌ای و برنامه و بودجه در حال رایزنی برای تامین اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی آبشوران در این قطعات هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه به جداسازی فاضلاب از رودخانه آبشوران نیز اشاره کرد و ادامه داد: در هر مسیری که کار ساماندهی آبشوران انجام می‌گیرد، به موازات آن خطوط لوله فاضلاب نیز در مجاورت آبشوران اجرا می‌شود تا دیگر فاضلاب وارد این رودخانه نشود.

به گفته یگانه، با پایان کار ساماندهی رودخانه آبشوران از جنوبی‌ترین نقطه شهر یعنی میدان آزادگان تا ورودی آبشوران به رودخانه «قره‌سو» خطوط فاضلاب اجرا و فاضلاب از رودخانه جدا خواهد شد.

وی هدف اصلی ساماندهی رودخانه آبشوران را مستحکم کردن دیواره‌های آن و جداسازی فاضلاب از این رودخانه اعلام کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ ذبینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • آخرین وضعیت ساماندهی آبشوران