Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@09:49:08 GMT

فوری | رسول‌پناه استعفا داد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۷۳۱۷

فوری | رسول‌پناه استعفا داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، مهدی رسول‌پناه پس از ایجاد حواشی عجیب و انتشار فایل‌های صوتی و ویدئویی، از سمت خود استعفا داد.

او همچنین متنی برای استعفای خود بدین شرح منتشر کرده است:

«مردم شریف ایران

هواداران عزیز پرسپولیس

خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیب من شد و در همه زمان حضور در این سمت تلاش کردم علیرغم همه سختی‌ها، تحدیدها و تهدیدها، باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتی این باشگاه، ۹ پرونده را ببندم، بویژه پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش که مهمترین دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین‌بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی‌سازی برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و پس از حاشیه‌های ایجادشده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود، بار دیگر استعفای خود را اعلام می‌دارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

لازم می‌دانم از سوءتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل و خونگرم و مهمان‌نواز مازندران عذرخواهی کنم؛ از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش‌های‌شان تشکر و اگر باعث آزردگی آنها شدم پوزش بخواهم، از همه هواداران به خاطر همراهی‌شان تشکر کنم و از آنها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.

همچنین از وزیر محترم ورزش و جوانان، اعضای محترم هیأت مدیره و همکارانم در باشگاه هم به خاطر حمایت‌ها و کمک‌های‌شان، صمیمانه سپاسگزارم.

مهدی رسول‌پناه

دوم آبان ۱۳۹۹»

کد خبر 559631 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عید دیدنی متفاوت به سبک رسول خادم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 سیل سیستان و بلوچستان مطابق با رویه معمول از صدر اخبار فاصله گرفت اما گروهی همچنان در این عرصه فعال هستند و یکی از مهم‌ترین این چهره جهان پهلوان رسول خادم است. خادم که همواره در کارهایی خیر پیشتاز است، با گذشت چند هفته از سیل سیستان و بلوچستان، مردم این دیار را رها نکرده و تصاویری از او منتشر شده که هنوز در حال کمک و خدمت رسانی است. تفاوت عید دیدنی متفاوت خادم را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • قرائتی به «پناه» امام رضا(ع) رسید/بوسه برعمامه درواکنش به تعرض‌ها
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • عید دیدنی متفاوت به سبک رسول خادم
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • غم‌نامه‌ای برای قربانیان غزه/ داغ کرمان با درد مسکو تازه شد!