Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،آیین اختتامیه سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، عصر امروز دوم آبان‌ماه در پردیس موسیقی، تئاتر باغ کتاب با حضور حداقلی حاضران برگزار  شد.

در ابتدا پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، تیزر جشنواره پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس مراسم با اجرای محمدرضا مقدسیان رسما آغاز شد.

علیرضا تابش دبیر جشنواره۳۳ گفت: کودکان و نوجوانان عزیز و والدین حاضر در خانه سینماگران و همکاران در دبیرخانه در دیگر بخش‌های جشنواره به عنوان دبیر سی و سومین دوره جشنواره در برابر شما ایستاده‌ام. برای رسیدن به این نقطه تردید‌ها و هراس‌های فراوان داشتیم. مسیری را باید می‌پیمودیم که کسی آن را طی نکرده بود.

او گفت: وی او دی‌ها می‌توانند مستقیم و بی‌واسطه نظر سینماگران را به مخاطبان برسانند. همه ما باید تلاش کنیم فاصله نگاه کودکان و بزرگسالان از آنچه که هست کمتر شود. داوری کودکان در این دوره باعث تصحیح نگاه ما شده است. باید به شما گوش دهیم و از شما بیاموزیم بی تردید این مسیر را ادامه خواهیم داد.

او تاکید کرد: می‌شد با انفعال و تسلیم جشنواره امسال را تعطیل کنیم، اما وظیفه ملی خود می‌دانستیم که باید تلاش خود را برای ایفای نقشمان برای زنده نگه داشتن امید و نشاط انجام دهیم و شکل جدیدی از برگزاری جشنواره ترکیبی آنلاین و فیزیکی تجربه کنیم.

تابش در سخنان خود از نقش هوشنگ مرادی‌کرمانی و ایرج طهماسب در ترغیب کودکان و نوجوانان برای پیوستن به دو کمپین جشنواره گفت و از وزیر ارشاد، رییس سازمان سینمایی، وزیر بهداشت، وزیر فناوری اطلاعات و شهردار تهران، شهردار اصفهان و دبیر ستاد مقابله با کرونا و همه کسانی که کمک کردند قطار جشنواره سی و سوم مسیر خود را به سلامت طی کند تشکر کرد.

در ادامه پس از صحبت‌های رائد فریدزاده مدیر بخش بین‌الملل جشنواره جایزه بخش سیفژ اهدا شد.

جایزه سیفژ به فیلم سینمایی فریتزی از کشور آلمان تعلق گرفت و پیام تصویری برنده سیفژ نمایش داده شد.

:در ادامه پیام شهردار اصفهان و رئیس شورای شهر اصفهان پخش شد. قدرت‌الله نوروزی در این پیام گفت: امسال ما اوج خلاقیت و ابتکار را شاهد هستیم. امروز جشنواره در همه خانه‌های اصفهان و ایران حضور دارد. در سراسر اصفهان شاهد تبلیغات این جشنواره بودیم که نشاط کودکان و نوجوانان را فراهم کرد. خوشحالیم در این شرایط، جشنواره نشان داد که زندگی جاری است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم کودک و نوجوان سینما کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود

صاحبعلی اصغری امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون گفت: جشنواره بین المللی کوچ عشایر می‌تواند نقطه عطفی در ثبت و ضبط آداب و رسوم و فرهنگ عشایر کشور باشد ضمن اینکه این فرصتی است تا مردم در یک مکان جمع شده از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی لذت ببرند.

فرماندار بیله‌سوار مغان افزود: پارسال نخستین جشنواره‌ بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون با حضور دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو و سفیرانی از کشورهای مختلف جهان برگزار و استقبال بی‌نظیری از آن شد و امسال نیز تصمیم بر این است این جشنواره پررنگ‌تر و پررونق‌تر برگزار شود.

به گفته او، امسال میهمانانی از بیش از ۱۰ استان کشور در بخش عشایری دعوت شده‌اند و میهمانانی از خارج از کشور نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

اصغری برپایی غرفه‌هایی برای عرضه صنایع دستی و نمایش فرهنگ و آداب و رسوم و معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری استان‌های مختلف کشور ، برگزاری مسابقات ورزش‌های بومی و محلی ، معرفی بهترین محصولات لبنی ، بهترین شتر دوکوهانه ، برنامه پخت انواع آش‌های محلی ، شوی اسب ، موسیقی محلی ، انتخاب قوچ برتر مغانه ، آلاچیق محلی و لباس سنتی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این جشنواره ذکر کرد.

فرماندار بیله سوار مغان گفت: تمهیدات لازم ترافیکی و امنیتی و تعیین محل استقرار میهمانان انجام شده و تلاش می‌شود این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • اختتامیه هشتمین دوره جایزه محیط زیست همزمان با روز زمین پاک برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان