Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@03:06:11 GMT

16 تروریست در ادلب کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۷۳۷۷

شبکه المیادین از کشته شدن شانزده نفر از تروریست‌های گروهک «هیئه تحریر الشام» در حمله یک هواپیمای ناشناس خبر داد.

یک مقام محلی در استان ادلب خبر داد:« شانزده نفر از تروریست‌های گروهک تروریستی هیئه تحریر الشام که اغلب آنها از عناصر رده اول این گروهک بودند، در حمله هوایی یک هواپیمای ناشناس در ادلب کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در حال حاضر قوی‌ترین گروهک تروریستی حاضر در ادلب، گروهک هیئه تحریرالشام به رهبری «ابومحمد الجولانی» است.

جولانی در ابتدا عضوی از سازمان القاعده در عراق بود که سپس در آنجا دستگیر و چند سالی زندانی بود. او از سال ۲۰۱۳ به عنوان نماینده رسمی ابوبکر البغدادی و گروهک داعش وارد خاک سوریه شد؛ اما بعدها با هماهنگی قطر و ترکیه از داعش جدا شد و به مخالفین دولت سوریه پیوست. جولانی سپس به پیشنهاد ترکیه از القاعده اعلام برائت کرد و  نام گروهک خود را از جبهه النصره به جبهه فتح الشام و بعدها هیات تحریرالشام تغییر داد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گروهک تروریستی عراق سوریه القاعده عراق ادلب المیادین گروهک تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سخنگوی نیروهای مسلح به برخی دولتها و رژیم صهیونیستی

هشدار سخنگوی نیروهای مسلح به برخی دولتها و رژیم صهیونیستی: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح سردار ابوالفضل شکارچی در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشورهای آمریکا٫ انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می‌کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست و کودک کش بردارید شما خوب میدانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

هشدار باقری به اسرائیل: مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود

 
 وی افزود: اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد و چنانچه گوشه‌ای از این قدرت الهی دلاور مردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشکها و پهپادهای دشمن شکن از سامانه‌های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهداییتان به صهیونیستها عبور کردیم و قلعه های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم.

 شکارچی در پایان تصریح کرد: توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • چرا داعش تاکنون حتی یک تیر به اسرائیل شلیک نکرده؟
  • ارتش در مقابل رژیم بعثی و همچنین گروهک‌ها ضدانقلاب ایستاد و خوش درخشید
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح به برخی دولتها و رژیم صهیونیستی
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند
  • هدف گروهک جیش الظلم جلوگیری از توسعه سواحل مکران است