Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مصوبه ستاد استانی کرونا برای تمدید محدودیت‌های کرونایی، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از تمدید تعطیلی یک هفته ای آموزش حضوری مدارس استان بوشهر به جز شهرستان های کنگان و جم خبر داد.

متن اطلاعیه صادر شده از سوی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته به شرح ذیل است:

"بسمه تعالی

به اطلاع می رساند در پی مصوبه ستاد استانی کرونا در خصوص تمدید محدودیت‌های کرونایی، از تاریخ ۳ آبان لغایت ۹ آبان، همه‌ی آموزش‌های حضوری (رسمی، کلاس های تقویتی و فوق برنامه)، در همه مدارس استان به جز شهرستان‌های کنگان و جم از روز شنبه ۹۹/۸/۳ به مدت یک هفته تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی به تشخیص مدیران مدارس -به نحوی که هیچ واحد آموزشی تعطیل نباشد- خواهد بود.

بدیهی است در این مدت، آموزش های مجازی در همه شهرستان‌ها و مناطق برقرار است."

لینک کوتاه: asriran.com/0039pC

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از طرف پلیس نیست

مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره در خصوص ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست.

مرکز اطلاع رسانی فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «لینک‌های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نمی‌باشد.

هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفا از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.»

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از طرف پلیس نیست
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه پلیس درباره لینک‌ ثبت‌نام تذکر لسانی به کشف حجاب
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب