Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به جنگ ویروسی و فعالیت خستگی ناپذیر و جهادگونه تیم پزشکی گفت: اجازه جولان به افراد منفعت طلب داده نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی خطبه مکتوب مجازی جمعه 2 آبان با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: اجازه جولان به افراد منفعت طلب داده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: این روزها مانند دوران دفاع مقدس شده است، دشمن حمله کرده و تمام کشور درگیر است ولی عده ای از ساکنین بعضی شهرها اصلا اهمیت نمی دهند که کی جنگ شروع و چه زمان تمام شد.

 

وی ادامه داد: رستوران ها، جگرکی ها، قلیان سراها و ... طی بازدید شب گذشته با توجه به انبوه گزارش های مردمی در ساعت های پایانی شب باز بود، بسیار غصه خوردم که عده ای بی توجه به مقررات شهر را به خطر انداخته اند و هیچ نظارتی نیز انجام نمی شود.

 

به گفته امام جمعه کرج دستگاه های متولی اجراء محدودیت های کرونایی کجا هستند؟ ناظران کجا هستند؟ اگر نمی توانید کنترل لازم را انجام دهید بفرمایید تا اعلام کنیم خود مردم و نیروهای جهادی کنترل امور را به دست بگیرند.

 

خطیب نماز جمعه کرج متذکر شد: اگر در روند اجرای دستورها و مقررات محدودیت کرونایی قاطع نباشیم آن دستگاه و مسئولانی که خوب و مقید این مسائل را رعایت کرده اند زیر سوال می روند.

 

آیت الله حسینی عنوان کرد: ضروری است خود مردم، و کسبه با رعایت قوانین محدودیت کرونا نسبت به حفظ سلامتی مردم پیشگام باشند.

 

مساجد و مصلی های نماز جمعه با جدیت محدودیت های کرونا را رعایت کرده اند

 

نماینده ولی فقیه در البرز در بخش دیگر سخنان خود به اجرای محدودیت های کرونا در مساجد و مصلی های نماز جمعه اشاره کرد و گفت: اقشار مسجدی و نمازگزاران خود را به طور کامل ملزم به اجرای قوانین و محدودیت های کرونایی می دانند.

 

آیت الله حسینی همدانی افزود: برپایی کمک های مومنانه با محوریت مساجد در محلات در قالب همراهی امام مسجد و پایگاه های بسیج از جمله اقداماتی است که طی این مدت با هدف محرومیت زدایی انجام شده است.

 

امام جمعه کرج عنوان کرد: مساجد همواره مأمن و آرامش بخش بوده اند به ویژه در بحران ها و سختی ها به همین دلیل ضروری است که آن را تعطیل نکرد.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعلام محدودیت های کرونایی محدودیت های کرونایی خطبه نماز جمعه کرج خطبه نماز جمعه نماینده ولی فقیه در البرز محدودیت های کرونا آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،دبیر قرار گاه جهادی استان گفت: با همراهی و همکاری معلمان آموزش و پروش به صورت دوطلبانه ۲۰ درصد مدرسه استان رنگ و بهسازی شده است.
طاهری افزود:طرح قرارگاه جهادی آموزش و پرورش از سه پیش آغاز شده که تا کنون بیش از ۱۱۰۰هزار و فعالیت جهادی با همراهی ۶۰۰ معلم در استان انجام شده است.
وی گفت: دراین طرح در حوزه تعلیم وتربیت برای ارتقا علمی به ۴ هزار دانش آموز کم برخودار آموزش داده شد.
عامریان دبیر کارگروه قرارگاه تربیتی کشور هم گفت: طر‌های جهادی در حوزه آموزش فرهنگی و محرومیت زدایی در ۳۳ هزار مدرسه کم برخوردار کشور اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • هر حق‌الناسی، حق‌الله هم است
  • بی حجابی و بدحجابی به استحکام خانواده‌ها آسیب می‌زند
  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد