Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:51:05 GMT

وگوی نقره‌ای جشنواره شیکاگو برای «جنایت بی‌دقت»

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۷۵۶۸

وگوی نقره‌ای جشنواره شیکاگو برای «جنایت بی‌دقت»

به گزارش شامگاه جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا، فیلم جنایت بی‌دقت ساخته جدید شهرام مُکری یکی از فیلم‌های بخش مسابقه بین‌المللی جشنواره فیلم شیکاگو بود و در نهایت موفق به کسب جایزه هیات داوران (هوگوی نقره‌ای) از این رویداد سینمایی شد.

جنایت بی‌دقت اولین نمایش جهانی خود را در بخش افق‌های جشنواره فیلم ونیز تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بابک کریمی، راضیه منصوری، ابوالفضل کاهانی، محمد ساربان، عادل یراقی، محمد بهرازنیا و بهزاد دورانی بازیگران فیلم جدید و ۱۳۹ دقیقه‌ای شهرام مُکری هستند.

در خلاصه داستان این فیلم که پخش بین‌المللی آن را نسرین میرشب برعهده دارد، آمده است: «فیلم مضمونی مرتبط با سینما دارد و درباره تماشاگرانی است که قبل از شروع اکران فیلمی درباره آن حرف می‌زنند و با شروع ماجراها بر پرده سینما، داستان‌ آنها و قصه فیلم با هم یکی می‌شود.»

فریبا کامران، سیاوش چراغی‌پور، الاهه بخشی، معصومه بیگی، گلنوش قهرمانی، محمد ربانی، محمود بهرازنیا، میثم دامن‌زه، آریا تقی‌پوریان، مینا درودیان، حامد محمودی، صدف عمویی، کیانا منتجبی، سعید نادری، محمدحسین محمدیان، امیر شاملو، محمدرضا جنگی، محمدحسین قشمی و داوود بنی‌اسد، رضا اسدی، امین قلی‌پور، سوگند علی‌ولی‌الله، یسنا رزمی، ایهان شایگان دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پنجاه و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو از تاریخ ۱۴ تا ۲۵ اکتبر امسال (۲۳ مهر تا ۴ آبان) در آمریکا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها شیکاگو بابک کریمی شهرام مکری محمدحسین محمدیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیکاگو بابک کریمی شهرام مکری محمدحسین محمدیان شیکاگو بابک کریمی شهرام مکری محمدحسین محمدیان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره آب و رسانه استان سمنان با حضور مدیران آبفا کشور و سمنان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سالن همایش شهید سردار قاسم سلیمانی شرکت آبفا استان سمنان برگزار شد.

بر اساس نظر هیئت داوران گزارش خبرگزاری مهر استان سمنان به قلم محمد علی عباس نژاد توانست مقام دوم این جشنواره را کسب کند.

این گزارش به مشکلات آبرسانی به شهرستان شاهرود و همچنین مشکلات و معضلات کم آبی و خشکسالی اشاره دارد. سال گذشته و در نخستین دوره جشنواره آب و رسانه نیز مقام اول به خبرگزاری مهر استان سمنان رسیده بود.

گزارش مردم منتظر آبرسانی به شاهرود / روایت وعده‌هایی که عملی نشد مرداد ماه ۱۴۰۲ توسط محمد علی عباس نژاد نگارش و به مسائل مرتبط با کم آبی در شاهرود و تعویق طرح‌های آبرسانی اشاره داشت.

عباس نژاد یکی از باسابقه‌ترین خبرنگاران استان سمنان با بیش از سه دهه کار رسانه‌ای است.

کد خبر 6087818

دیگر خبرها

  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • کشف ۱۴۰ گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌ها
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند