Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعتی قبل از استعفای رسول پناه فیلمی از این مدیر منتشر شد که در آن مدعی بود قرارداد وریا غفوری باطل شده و دیاباته دوست داشته با 400 هزار دلار پرسپولیسی شود!

یکی از مدیران باشگاه استقلال با تکذیب ادعای مهدی رسول پناه به طرفداری گفت شیخ دیاباته دوشنبه در تهران است.

 به گزارش طرفداری، ساعاتی قبل از استعفای رسول پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس، فیلم کوتاهی از سرپرست مستعفی پرسپولیس منتشر شد که در آن، رسول پناه مدعی بود قرارداد وریا غفوری و استقلال به ارزش 6 میلیارد تومان باطل شده و شیخ دیاباته التماس می کرده با 400 هزار دلار پرسپولیسی شود!

 البته در واکنش به این ادعا، احمد مددی سرپرست استقلال پرسید آیا رسول پناه و شیخ دیاباته فرانسوی حرف زده اند و اصلا آیا قانون به دیاباته اجازه می داد به عنوان یک بازیکن خارجی تیم ایرانی خود را عوض کند؟ اما جدا از پرسش های بی پاسخ سرپرست باشگاه استقلال، یکی از مدیران این باشگاه هم به طرفداری گفت:

 ادعای رسول پناه دور از واقعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ دیاباته کجا بوده که بخواهد با رسول پناه حرف بزند؟ بعد از پایان بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ما نتوانستیم با او حرف بزنیم، آن وقت رسول پناه از چه کانالی با او حرف زده است؟ شیخ دیاباته با نماینده باشگاه استقلال در ارتباط است، کارهایش هم انجام شده و دوشنبه به تهران می آید و در تمرین استقلال شرکت می کند. 

این مدیر باشگاه استقلال درباره وریا غفوری هم تاکید کرد:

داستان لغو قرارداد وریا غفوری که رسول پناه مدعی اش بوده صحت ندارد و اصلا چنین مبلغی مطرح نشده که حالا بخواهند قرارداد را لغو یا باطل کنند.

 

بیشتر بخوانید:

بخش دیگری از صحبت های رسول پناه منتشر شد؛ دیاباته حاضر بود با 400 هزار دلار به پرسپولیس بیاید

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قرارداد وریا غفوری باشگاه استقلال شیخ دیاباته رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت که بازیکن اکوادوری پیشین تیم فوتبال این باشگاه پس از طی دوره نقاهت می‌توانست به میادین بازگردد، اما آبی‌های اهوازی برای این بازیکن ریسک نکردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سرجیو سائول کوینترو چاوز که اواسط اسفند سال 1403 به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوسته بود، به دلیل ابتلا به هپاتیت B از این باشگاه جدا شد تا با خروج نام وی از فهرست آبی‌های اهوازی، محمد آبشک به استقلال خوزستان ملحق شود.

امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره این مسئله اظهار داشت: هپاتیت این بازیکن اکوادوری قابل کنترل بود، اما نخواستیم ریسکی بپذیریم. او باید کارهای درمانی خود را انجام می‌داد و پس از آن به تیم اضافه می‌شد. با این حال با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان لیگ برتر، ریسک نکردیم و قرارداد این بازیکن باکیفیت فسخ شد.

جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت B

وی در واکنش به طرح این موضوع که بهتر بود آزمایش‌های پزشکی بازیکن فوق پیش از عقد قرارداد طی شود، خاطرنشان کرد: آزمایش اولیه این بازیکن در ایفمارک «اوکی» بود. با این حال آزمایش خون چاوز بعد از آن اعلام شد که نشان می‌داد بازیکن به هپاتیت B مبتلا شده است. خوشبختانه از لحاظ عقد قرارداد نیز حرفه‌ای عمل کردیم تا بازیکن نتواند باشگاه را محکوم کند و چاوز خودش فسخ قرارداد را نوشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد احتمال اینکه چاوز با شکایت از این باشگاه بتواند مبلغ قرارداد خود را به‌صورت کامل دریافت کند، به تسنیم گفت: ما تلاش می‌کنیم ریسک مدیریتی را در زمینه عقد قرارداد پایین بیاوریم و یک وکیل اسپانیایی داریم که مورد تأیید فیفاست. به ما گفتند که چاوز را برای مداوا به پزشک عفونی معرفی کنیم تا بعد از مداوا به تیم اضافه شود، اما گفتیم که نمی‌ارزد این فرصت را سپری کنیم و زمانی نداشتیم.

نجفی راجع به پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ بیست‌وسوم تصریح کرد: تاکنون 60 درصد از قرارداد بازیکنان داخلی را پرداخت کرده‌ایم. همچنین 40 درصد از قرارداد بازیکنان خارجی هم پرداخت شده است و قسط بعدی آنها طی یکی دو هفته آینده به حساب بازیکنان واریز می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • واکنش آذری جهرمی به ادعای رئیسی درباره سرمایه گذاری خارجی در ایران
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • ادعای یک خبرنگار اقتصادی؛ استقلال را به بانک زیان‌ده دادند!
  • عکسی از وریا غفوری و خانواده‌اش که به تازگی منتشر شده / همه درباره زیبایی‌های یک خانواده حرف می‌زنند (+عکس)