Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان که تحت تأثیر شیوع بیماری کرونا در شرایط خاص و با حضور محدود در پردیس موسیقی، تئاتر باغ کتاب برگزار شد در شامگاه دوم آبان ماه به کار خود پایان داد.

در آئین اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، علیرضا تابش با اشاره به برگزاری تردیدآمیز این دوره از جشنواره اظهار داشت: برای رسیدن به این لحظه از تردیدها و ابهامات فراوان عبور کردیم و این مسیر برایمان ناشناخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این نوع جشنواره‌ها ما همواره تلاش کردیم بدون واسطه بین دنیای کودکان و بزرگسالان پیوند دهیم، افزود: این جشنواره ثابت کرد که وی او دی‌ها (VOD) می‌توانند به طور مستقیم و بی واسطه نظر سینماگران را به مخاطبان منتقل کند.

دبیر سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان با تاکید بر اینکه باید گوش شنوای کودکان باشیم، بیان داشت: لازم است از کودکان و نوجوانان بیاموزیم و این مسیر را با قوت ادامه دهیم.

سناریوی تعطیلی و برخورد منفعلانه با جشنواره سی و سوم فیلم کودکان و نوجوانان

وی اشاره‌ای هم به سناریوی تعطیلی و برخورد منفعلانه با جشنواره سی و سوم فیلم کودکان و نوجوانان توسط برخی افراد داشت و افزود: وظیفه ملی ما ایجاب می‌کرد که تلاش خود را برای زنده نگه داشتن امید و نشاط انجام دهیم و با ترکیب نمایش فیلم به شکل آنلاین و فیزیکی این دوره از جشنواره را نیز برگزار کنیم.

تابش از حمایت هوشنگ مرادی کرمانی و ایرج طهماسب هم برای پیوستن به دو پویش جشنواره قدردانی کرد و گفت: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان سینمایی کشور، وزیر بهداشت و درمان، وزیر فناوری اطلاعات، شهردار تهران، شهردار اصفهان و دبیر مقابله با کرونا که در برگزاری سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان ما را یاری کردند، تشکر می‌کنم.

گفتنی است (VOD) که مخفف برنامه ویدئویی درخواستی ضبط شده است، یکی از مجموعه خدمات قابل ارائه از طریق IPTV است و این امکان را ایجاد می‌کند که فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی، مستندهای جذاب، برنامه‌های آموزشی و غیره در اختیار کاربران قرار گیرد و در صفحه‌ای که برای نمایش لیست این ویدئوها به کاربر تعبیه می‌شود، تمهیداتی مثل جست و جو بر اساس نام فیلم، بازیگران، کارگردان و غیره قرار می‌گیرد.

همچنین IPTV سیستمی را توصیف می‌کند که در آن با استفاده از پهنای باند وسیع اینترنت، خدمات تلویزیون دیجیتال ارائه می‌شود.

کد خبر 5054885

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره کودک و نوجوان اصفهان جشنواره کودک و نوجوان جشنواره کودک علیرضا تابش ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هفته ناجا سیستان و بلوچستان سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم