Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اولین جاده سلامت روستایی در دهلران با حضور مهندس عسگری فرماندار و بخشدار مرکزی و مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان و مسئولان محلی روستا و مردم روستای حاضرمیل بمناسبت هفته تربیت بدنی در روستای حاضرمیل افتتاح شد.

مجید عسگری فرماندار دهلران در این آئین گفت : توجه به ورزش در شهرستان و بویژه مناطق روستایی از موضوعاتی است که هم از طریق احداث خانه‌های ورزشی روستایی ، سالن‌های ورزشی ، احداث زمین چمن‌های مصنوعی و ایجاد جاده‌های سلامت در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری به نقش جاده سلامت در ایجاد فضایی مناسب برای پیاده روی مردم اشاره و افزود : در روستا‌ها ایجاد جاده‌های سلامت نقش پر رنگ تری در ورزش پیاده روی دارد.

فرماندار دهلران  با اشاره به توجه دولت به بحث ورزش بیان کرد : تلاش می‌شود مشکلات روشنایی این مسیر و از طرفی ایجاد کمربند سبز در کنار آن نیز تکمیل شود.

انتهای پیام /غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح و بهره برداری اخبار ورزشی پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران

جلال یوسفی مدیر جهاد کشاورزی دهلران اظهار داشت: شهرستان دهلران قطب اصلی تولید محصولات کشاورزی در استان ایلام است، هم اکنون برداشت کلزا در سطح شهرستان آغاز شده و به زودی برداشت گندم نیز شروع می‌شود.

وی با بیان لزوم همکاری و هماهنگی گسترده سایر دستگاه‌های مسئول با مدیریت جهاد کشاورزی برای مدیریت عملیات برداشت، افزود: در سال زراعی جاری ۶۶ هزار و ۸۵۰ هکتار از اراضی زراعی شهرستان به کشت گندم اختصاص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرزی دهلران یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود به طور تقریبی ۲۳۰ هزار تن گندم از این مزارع برداشت شود.

یوسفی با اشاره به رشد سه برابری سطح زیر کشت محصول کلزا، گفت: هفت هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی به کشت کلزا اختصاص یافته که پیش بینی می‌شود به طور تقریبی ۱۵ هزار تن محصول از این اراضی استحصال شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هفت سیلوی فعال و سه مرکز خرید کلزا در شهرستان آماده تحویل محصول گندم و کلزا است و همچنین طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، برداشت توسط قریب به ۳۲۵ دستگاه کمباین انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • تولید بی سابقه کُلزا در شهرستان دهلران
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • فرآیند اصولی دفع پسماند در شهرستان تنگستان مورد توجه قرار گیرد