Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، تیم مذاکره کننده دولت افغانستان اعلام کرد که از عصر چهارشنبه بحث‌ها با طالبان درباره گزینه‌های پیشنهادی برای حل دو مورد اختلافی بار آغاز شده است.

«رسول طالب» عضو تیم دولت افغانستان با پیامی به رسانه‌ها گفت که تمرکز در این نشست‌ها برای رسیدن به توافق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «ما در نهایت روی یک متنی که برای دوطرف قابل قبول باشد و نگرانی‌ها و نظرات دوطرف را مورد توجه قرار دهد و در آن گنجانده شود، باید تفاهم کنیم.»

این عضو تیم مذاکره دولت افغانستان با طالبان ادامه داد که برای این کار زمان زیادی وجود ندارد، باید هرچه زودتر این بحث پایان یابد و دو طرف به مسائل مهم و اساسی از جمله تهیه دستور کار مذاکرات، آتش‌بس و توقف جنگ مذاکره کنند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم مذاکره دولت افغانستان طالبان افغانستان دولت افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت روز عید به خوبی تامین شد

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی گروه طالبان گفت امکان فعالیت‌های تخریبی برای هیچ کسی در افغانستان وجود ندارد.

ارگ در اعلامیه ای از قول مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرای طالبان ضمن قدردانی از تمام نیروها و ارگان‌های امنیتی به‌ سبب تامین امنیت بهتر روزهای مبارک عید سعید فطر و ایجاد فضای خوشی و آرامش برای شهروندان تأکید کرده است که منسوبین و موظفین ادارات امنیتی طالبان با تطبیق یک پلان جامع، هماهنگی بهتر و با همکاری مردم توانستند زمینه خوب را برای شهروندان جهت برگزاری مراسم عید، فراهم سازند.

معاون سیاسی طالبان افزوده است: افغانستان امروز دارای یک نظام مستقل و نیروهای قوی اسلامی و ملی و امنیتی می‌باشد و برای هیچ‌ کسی جایی وجود ندارد که در داخل و یا خارج از افغانستان اعمال و فعالیت‌های تخریبی را انجام دهد.

دیگر مقام‌های طالبان نیز از پایان یافتن ایام عید سعید فطر بدون رویداد امنیتی و حادثه تروریستی ابراز خرسندی کردند.

عبدالمتین قانع سخنگوی وزارت داخله طالبان به مردم افغانستان اطمینان داد که امنیت در سراسر کشور تامین می گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دیدار مقامات طالبان در ارگ ریاست جمهوری
  • گذرگاه تورخم مسدود شد
  • رژیم اسرائیل مانند ناتو در افغانستان شکست می‌خورد
  • سیل های اخیر در افغانستان دست کم ۳۳ کشته بر جای گذاشته است
  • حمایت طالبان از حمله ایران به اسرائیل
  • امنیت روز عید به خوبی تامین شد
  • استخدام پلیس زن در افغانستان
  • اعلام آمادگی چین برای بازسازی افغانستان
  • حکومت طالبان ۳ سفیر جدید به کشورهای منطقه معرفی کرد
  • سفر بیش از ۸ هزار گردشگر خارجی به افغانستان