Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: زیرساخت ‎های موردنیاز برای حضور گردشگران در روستاهای هدف گردشگری استان ایجاد می‌شود.

"مجید صفایی" در بازدید از روستای گردشگری ده بزرگ شهرستان باشت با بیان اینکه هدفگذاری توسعه گردشگری روستاهای استان انجام شده است، افزود: در طرح جامع گردشگری برای ظرفیت های همه روستاهای گردشگرپذیر برنامه ریزی های مناسبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: توسعه گردشگری روستایی در کهگیلویه و بویراحمد با هدف جلوگیری از مهاجرت‌ها و توسعه اشتغالزایی برای مردم انجام می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری در بخش بوم گردی، اظهار کرد: هر سرمایه گذاری که خانه های قدیمی روستایی را احیا و بوم گردی را ترویج صفایی ادامه داد: گردشگری در کنار کشاورزی زمینه مناسبی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در روستاهای هدف گردشگری استان دارد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، وی عنوان کرد: ۱۴ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون شناسایی شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گردشگري روستا اشتغالزايي كهگيلويه و بويراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید حدود ۳۵ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در هفتم فروردین

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت: از این تعداد ۷ هزار و ۷۸۷ گردشگر در اماکن اقامتی رسمی استان اسکان یافتند.

طالبیان افزود: از ابتدای سفر‌های نوروزی تا ۷ فروردین، حدود ۱۹۳ هزار و ۶۳۸ نفر از اماکن گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۴۶ هزار و ۱۷۹ نفر در اماکن اقامتی رسمی استان اسکان یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • بازدید  بیش از ۲۷۰هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۹ هزار و ۴۴۷ هزار نفر از اماکن گردشگری استان در ۹ فروردین
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های آب‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۳۳ هزار نفر از اماکن گردشگری استان در ۸ فروردین
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید  بیش از ۱۹۳ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۳۵ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در هفتم فروردین
  • خسارت سیل به زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد/ رانش در برخی مناطق