Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور در تاتنهام برای ستاره ولزی لوس بلانکوس لذتبخش است. 

گرت بیل، وینگر ولزی باشگاه رئال مادرید در تابستان گذشته به صورت قرضی به تاتنهام پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه تاتنهام، گرت بیل، وینگر ولزی و تازه وارد تاتنهام از حضور در این باشگاه خیلی خوشحال است و درباره پیوستن خود به این تیم می گوید:

ترکیب تاتنهام یکی از دلایل مهم من برای پیوستن به این باشگاه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این را می دانم که تیم، ترکیب و سرمربی خیلی خوبی داریم و می دانم که به باشگاه فوق العاده‌ای پیوسته ام. فرصت بسیار مناسبی بود تا به تاتنهام بازگردم و حضور در اینجا برای من لذتبخش است. من این باشگاه را خیلی دوست دارم.

همچنین بخوانید:

مورینیو: در تاتنهام همه چیز باب میل گرت بیل نخواهد بود / کاریکاتور

گرت بیل پس از هفت سال برای تاتنهام به میدان رفت؛ بازگشتی که خوش یمن نبود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن بیش از ۲۳ هزار نفر به پویش «بهرفت» در خراسان رضوی

محسن ذاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ماه امسال ۲۳ هزار و ۲۱۱ نفر به پویش «بهرفت» پیوستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه این پویش توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و با مشارکت سازمان‌های مختلف از جمله صدا و سیما، وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهور اجرا می‌شود، افزود: افزایش آگاهی رانندگان و تشویق آنها به رانندگی قانونمند از جمله اهداف اجرای پویش بهرفت (بهینه کردن رفتار ترافیکی) است.

وی با بیان اینکه در این مدت به ۳۰۲ مصدوم ۸۳ حادثه امدادرسانی شده است، ابراز کرد: از این تعداد ۴۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۷۹ مصدوم نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

ذاکریان با اشاره به فعال بودن ۱۵ پست ثابت و ۱۳ پست سیار تصریح کرد: در راستای طرح خدمات یکپارچه نوروز ۱۴۰۳ و ماه رمضان علاوه بر اطلاع‌رسانی در زمینه نقاط حادثه‌خیز و راهنمایی بیش از ۴۹ هزار مسافر، به چهار هزار و ۷۵۱ نفر خدمات امدادی و کمک‌های اولیه ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بهره‌مندی بیش از ۲۳ هزار کودک از فضای دوستدار کودک در ایستگاه‌های نوروزی و توزیع سه هزار و ۶۴۱ بسته افطاری را از دیگر خدمات جوانان در این طرح برشمرد و افزود: آموزش مهارت‌های امداد وکمک‌های اولیه به ۱۰ هزار و ۸۹۳ نفر و سنجش مخاطرات پیشگیری شده از جمله فشارخون از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی انجام ۱۷۳ مشاوره پزشکی را از خدمات داوطلب‌یار امداد و نجات بیان و خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۵۷ نفر به مراکز درمانی، ۱۵۹ نفر به مراکز توانبخشی و ۱۰۱۸ نفر به داروخانه جمعیت هلال احمر مراجعه و خدمت دریافت کردند.

کد خبر 6063780

دیگر خبرها

  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • پیوستن بیش از ۲۳ هزار نفر به پویش «بهرفت» در خراسان رضوی
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • پیوستن رانندگان، تکنسین اورژانس ۱۱۵ و مسافران نوروزی به پویش ملی بهرفت + تصاویر
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی
  • ده‌روسی 2 بازیکن رم را کنار می‌گذارد
  • برای بارسلونا رقیب پیدا شد: علاقه آرسنال به خرید ژائو کانسلو