Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی امروز ( شنبه ۳ آبان ماه) را در ادامه مشاهده می‌کنید.

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های امروز صفحه نخست روزنامه ها ویروس کرونا کرونا ویروس دستورالعمل های بهداشتی ماسک بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد+ عکس

رسانه آمریکایی فاکس‌نیوز طی گفت‌وگو با مسیح علینژاد وی را با عنوان فعال ضدایرانی خطاب کرد.

به گزارش مشرق، شبکه امریکایی فاکس نیوز مصاحبه‌ای با مسیح علینژاد ضدانقلاب فمنیست انجام داده و به جای استفاده از اصطلاحاتی چون فعال اپوزیسیون، وی را «فعال ضدایرانی» و درواقع ایران‌ستیز نامیده است.

این موضوع با واکنش مثبت کاربران فضای مجازی به ویژه اکانت‌های ضدانقلابی مواجه شده و آنان نیز با خرسندی از لقبی که یک رسانه آمریکایی به وی داده، علینژاد را «فاندبگیر» به معنای کاسب سیاسی و پروژه بگیر سیاسی معرفی کرده‌اند.

البته فاکس نیوز پس از واکنش کاربران ایرانی عنوانی که به این فرد داده را تغییر داد اما این موضوع به خوبی نشان داد علینژاد در میان ضدانقلاب نیز تا چه میزان نامطلوب است که به سبب ضدایرانی نامیدن افعال وی از این رسانه قدررانی می‌کنند.

علینژاد طی این مصاحبه بدون اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیست از اسرائیل دفاع کرده و حماس را تروریست خوانده است.

این عنصر ضدانقلاب در پروژه‌های متعددی علیه کشور اقدام کرده و جالب این که شبکه‌ها و رسانه‌های غربی و آمریکایی نیز از ماهیت ضدایرانی وی با خبرند و از این روست که به عنوان ابزاری سیاسی از وی استفاده و هر وقت که نیاز به مقابله و نفی سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران و دفاع از منافع غرب باشد، از این عنصر ضدانقلاب بهره برداری می‌کنند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • نیوزویک: آمریکا رو به افول است
  • صدای شکسته شدن استخوان به گوش می‌رسد | ما می‌دانستیم سفره مردم کوچک شده!
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری : صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد /می خواستیم وزیر زن بگذاریم، نگذاشتند /باید مسیرها را باز کنیم
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • رئیسی : موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد+ عکس