Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: با توجه به گرانی ارز و هزینه بالای برگزاری اردوی خارج از کشور، رویکردمان این خواهد بود که بیشتر فعالیت‌ها و اردوهای تمرینی در داخل کشور باشد. - اخبار ورزشی -

هاشم صیامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیشنهاد برگزاری جلسه هم‌اندیشی با نامزدهای ریاست فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: سایر کاندیداها در مجمع انتخاباتی یکسری برنامه‌ها را ارائه کردند که این برنامه‌ها می‌تواند به مرحله اجرایی نیز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من قصد دارم با دعوت از این نامزدها بتوانیم از برنامه‌های مدنظرشان در مسیر کمک به دوومیدانی بهره‌مند شویم و از آنهایی که قابلیت انجام دارند، استفاده کنیم تا ان‌شاءالله در کارگروهی که در فدراسیون تشکیل می‌شود، بتوانیم بیشترین بهره را از نظرات و برنامه‌ها ببریم.

وی ادامه داد: نامزدهایی که در انتخابات حضور داشتند، همگی افراد باتجربه‌ای هستند و ظرفیت‌های فکری زیادی دارند که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. علاوه بر مسائل مختلفی که در مجمع مطرح شد، موضوع اسپانسرینگ هم به میان آمد که تلاش می‌کنیم از این ظرفیت بهره لازم را ببریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره زمان تشکیل این جلسه هم‌اندیشی گفت: طی هفته جاری به صورت تلفنی و حتی مکاتبه‌ای، از نامزدهای ریاست فدراسیون دوومیدانی دعوت خواهم کرد تا در جلسه‌ مذکور که طی این هفته یا هفته آینده تشکیل می‌شود، شرکت کنند. من این توقع را دارم که همه آنها در این جلسه حضور داشته باشند و به دوومیدانی کمک کنند.

صیامی با اشاره به اینکه قصد برگزاری جلسه‌ای با پیشکسوتان را نیز دارد، درباره برنامه‌های مدنظر برای حسن تفتیان و احسان حدادی دو دوومیدانی‌کار المپیکی کشورمان خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این دو ورزشکار و همچنین سایر نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند، مدنظرمان است و بعد از مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون که احتمالاً طی چند هفته آینده برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی دقیق برای نفرات المپیکی هم انجام خواهد شد. با توجه به گرانی ارز و هزینه بالای برگزاری اردوی خارج از کشور، رویکردمان این خواهد بود که بیشتر فعالیت‌ها و اردوهای تمرینی در داخل کشور باشد، چرا که در شرایط کنونی واقعاً سخت است که بتوان اردویی را در خارج ایران برگزار کرد.

وی در پایان گفت: ما قصد تشکیل یک شورای راهبردی در دوومیدانی را نیز داریم که سیاست‌های این رشته در آن شورا تعیین شود و به نوعی یک اتاق فکر باشد تا ان‌شاءالله بتوانیم بهترین تصمیمات را بگیریم.

پیام تبریک رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی به صیامی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوومیدانی دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!

جلسه برکناری شهردار اهواز بار دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضاء در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که به اصرار عجیب برخی از اعضای شورای شهر بنا بود از ساعت 9 صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز" برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از 40 دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع‌زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی 6 عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

12 جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضاء تشکیل نشد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد