Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از زحمات آتش نشانان ، بهره برداران و سایر مدیران و کارشناسان قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام در پی حادثه امروز (جمعه) دوم آبان ماه در واحد آروماتیک و‌ در راستای حضور به موقع و عکس العمل مناسب آتش نشانان و کارشناسان اداره HSE و بهره برداری در کنترل و اطفاء حریق ، حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با حضور در ادره HSE شرکت از زحمات آتش نشانان و کادر HSE تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار حمیدرضا رستمی اظهار داشت : بحمدلله با هماهنگی که در سطح منطقه انجام شده ، چه در حوادث این چنینی و چه در حوادث طبیعی مانند سیل و ... همدلی و هماهنگی خوبی در منطقه صورت گرفته و از این بابت از همه عزیزانی که در این حادثه ما را همراهی کردند ، تشکر و قدر دانی می کنم.
وی افزود: پتروشیمی بندرامام به دلیل وضعیت خاصی که به جهت تعدد واحدها و همچنین فرسودگی زیرساخت ها دارد ، از سال 1397 تا کنون همواره یکی از مدیران بعنوان کشیک مدیر در روزهای تعطیل برای حضور در مجتمع برنامه ریزی و این برنامه بصورت منظم اجرا شده است.
مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در خصوص چگونگی حادثه اظهار داشت : شواهد اولیه بررسی ها بیانگر رپچر در یکی از خطوط حامل هیدروژن و موقعیت مکانی این حادثه به گونه ای بود که می توانست عواقب جبران ناپذیری بهمراه داشته باشد زیرا که تمام خطوط این منطقه حاوی نفتا ، ریفرمیت و هیدروژن است اما با این حال سرعت عمل همکاران در بهره برداری و آتش نشانی منجر به کنترل دقیق این حادثه شد که از یکایک آنها نیز سپاسگزارم.
شایان ذکر است آتش سوزی در واحد آروماتیک پتروشیمی بندرامام ساعت 15:45 آغاز و با تلاش نیروهای HSE و بهره برداری در ساعت 18:25 اطفاء حریق شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل پتروشیمی بندرامام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد

مقیمی معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، درباره برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه احیای واحدهای راکد کشور، گفت: مهم ترین رویکرد این وزارتخانه در راستای ظرفیت‌بخشی به واحدهای صنعتی است که زیر ۵۰ درصد ظرفیت خود در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع برای احیا و افزایش ظرفیت حدود پنج هزار و ۲۶۰ واحد راکد و با ظرفیت پایین در سال جاری برنامه ریزی شده است، افزود: سال ۱۴۰۲ در بخش احیای واحد های راکد هزار و ۸۱۱ واحد صنعتی در کشور به چرخه تولید بازگشت.

وی با اشاره به اینکه طی سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ روند بهره برداری از واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی کشور حدود ۱۱ درصد افزایش داشت، افزود: ۴۷ هزار واحد صنعتی در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید و سال ۱۴۰۲ این رقم به بهره برداری ۵۳ هزار واحد در شهرک های صنعتی افزایش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور