Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به بازتاب اخبار منفی در رسانه‌های بیگانه، سید مهرداد سید مهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما واکنشی نسبت به غوغایی که رسانه‌های لندنی و سعودی نسبت به برخی مناظره‌های انتخاباتی انجام می‌دهند را در صفحه شخصی توئیترش مطرح کرد.

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط رئیس خبرگزاری صدا و سیما را مشاهده می‌کنید:

‏"اگر امروز در ایران مناظره انتخاباتی بود و کاندیدا‌ها از افزایش روز افزون فقرا، حساب‌های پولی مخفی یکدیگر در کشورها، رانت خانوادگی در قرارداد‌ها و همچنین در قفس کردن ۵۰۰ کودک و جداکردن آن‌ها از خانواده می‌گفتند، در حال حاضر در رسانه‌های لندنی و سعودی چه غوغایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

بیشتر بخوانید

خشم آمریکا از پایان تحریم‎های تسلیحاتی ایران، گواهی بر رشد مداوم صنعت دفاعی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما مناظره انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره داغ محمد مرندی با پیرز مورگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بخش‌های مهم گفتگوی آقای مرندی با پیرز مورگان (Piers Morgan)، مجری معروف انگلیسی بدین شرح است. ویدئوی این گفتگوی داغ را در انتهای این صفحه میتوانید تماشا کنید.

محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران: زمانی که آنها بیمارستان الاهلی را هدف قرار دادند و صد‌ها انسان را کشتند، در ابتدا گفتند نه این کار مقاومت بود و نهاد‌های اطلاعاتی غربی هم همین را گفتند. بعد دیدیم که آن‌ها بیمارستان‌ها را یکی پس از دیگری هدف قرار داند؛ بنابراین شما باور خودتان را بر اساس روایت این کودک کش‌هایی قرار داده اید که بیمارستان‌ها را بمباران می‌کنند و پایه بشریت را هدف قرار می‌دهند؛ آنها درست نیاز‌های اساسی مردم عادی غزه را هدف قرار می‌دهند. به خودت بیا!

پیرز مورگان: دولت ایران نماینده مردم ایران نیست!

محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران: دولت ایران، بیش از دولت شما یعنی بریتانیا، نماینده مردم خودش است. ولی ایرانی‌ها ...

پیرز مورگان: من به هیچ وجه با شما موافق نیستم.

محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران: من این را می‌گویم. زمانی که ایرانی‌ها حمله را صورت دادند، آنها رژیم اسرائیل را تنبیه کردند و رژیم اسرائیل را تحقیر کردند. ولی هیچ چیز توجه افکار عمومی جهان را از هولوکاست غزه منحرف نمی‌کند. گمان نکنید که اسرائیلی‌ها می‌توانند این کار را کنند. هیچ کس نمی‌تواند این کار را کند.

محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران: پیرس می‌خواهم به تو توصیه‌ای کنم. رسانه‌های شما، صرف نظر از اینکه روسیه یا اوکراین خوب است یا بد، این مسئله دیگری است؛ دو سال است که رسانه‌های شما در غرب مردم را گمراه می‌کنند و می‌گویند اوکراین در حال پیروزی است! اوکراین در حال پیروزی است! ناگهان همه می‌گویند اوکراین در حال فروپاشی است. روایت‌های غیرصادقانه و گزارش غیرصادقانه شما به مردم خودتان، در نهایت به زیان مردم انگلیس، اروپا و آمریکا تمام شد. جنگ بی پایان شما بر پایه این چرندیات است و اطلاعات نادرست شما به سیل عظیم پناهجویان منجر می‌شود. بعد مردم اروپا احساس می‌کنند در این پناهجویان غرق شده اند که خود شما مسبب آن بودید.

محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران: زمانی که غرب به حمایت از اقدامات وحشیانه اسرائیل ادامه می‌دهد، زمانی که غرب آشکارا از یک رژیم نژادپرست حمایت می‌کند، و زمانی که غرب از نسل کشی حمایت می‌کند، مردم سراسر منطقه نه تنها مخالف رژیم اسرائیل می‌شوند بلکه مخالف غرب هم می‌شوند. چند خانواده که بر چند کشور حکومت می‌کنند، (نماینده) افکار عمومی نیستند و در نهایت با ادامه این روند، آنها موجب خشم و غضبی می‌شوند که در آینده نمی‌توانند آن را متوقف کنند.

بخش اول مصاحبه:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بخش دوم مصاحبه: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • مناظره دیدنی کارشناسان مصری و اسرائیلی درباره ایران
  • مناظره داغ محمد مرندی با پیرز مورگان
  • مناظره داغ محمد مرندی با پیرس مورگان
  • فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات