Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@02:22:44 GMT

مجازات کیفری در انتظار مرتکبان فک پلمب

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۸۳۵۸

مجازات کیفری در انتظار مرتکبان فک پلمب

امیرحسین رزاززاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با تأکید بر ساماندهی انارفروشان در شهرضا اظهار داشت: شهرداری باید با همکاری نیروی انتظامی گشت مداوم در خصوص انارفروشان داخل شهر و اطراف امامزاده بگذارد و با افراد غیرمجاز تحت عنوان سد معبر برخورد و آن‌ها را جمع‌آوری کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرضا با تأکید بر اینکه برخورد با دستفروشان اطراف امامزاده شاهرضا عزم شهرستانی را می‌طلبد، افزود: اداره اوقاف باید به موضوع دست‌فروشان اطراف امامزاده ورود پیدا کند، اوقاف باید در قبال پول‌هایی که در قالب درآمد از موقوفات چه مستقیم و چه غیرمستقیم دریافت می‌کند برای شهر هم هزینه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور انارفروشان در محور شهرضا به اصفهان بسیار خطرآفرین است و به اداره راه دستور صریح داده شده که آن‌ها را جمع‌آوری کند، بیان کرد: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا باید انارفروشان در شهرضا ساماندهی شوند و سازوکاری برای فروش آن‌ها تعریف شود.

رزاززاده با اشاره به بازگشایی تالارهای پذیرایی در شهرضا عنوان کرد: باید یک نسخه واحد برای تالارها نوشته شود و عدد مشخصی برای ظرفیت همه تالارها مشخص شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرضا با تأکید بر اینکه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده باید بر روی میزهای پذیرایی در تالارها وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: بازرسی تالارها باید انجام شود و اگر رعایت پروتکل‌ها انجام نشد، تالار پلمب می‌شود.

رزاززاده با اشاره به فک پلمب بعضی مغازه‌ها به ویژه قلیانی‌ها به صورت غیرقانونی گفت: فک پلمب مجازات سنگینی دارد و اگر این اتفاق افتاد برخورد جدی‌تر با فرد خاطی انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا انار شهرضا فک پلمب بازگشایی تالارهای پذیرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجارت آزاد با پاکستان در انتظار پاسخ طرف پاکستانی/ واردات گوشت گرم از آفریقا
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم حج شدند
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم سرزمین وحی شدند
  • عملیات وعده صادق قدرت ایران را نشان داد/ مدافعان رژیم صهیونیستی باید مجازات شوند