Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی پور علی گنجی ، بازیکن مازندرانی تیم ملی فوتبال به صحبت های مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت : این طرز صحبت کردن خجالت آور است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی پورعلی‌گنجی که در حال حاضر در لیگ چین فوتبال خود را دنبال می‌کند نسبت به صحبت‌های رسول‌پناه مدیرعامل پیشین پرسپولیس ،واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با انتشار یک استوری صحبت‌های سرپرست مدیرعاملی پیشین  پرسپولیس را «خجالت‌آور» توصیف کرد.

پور علی گنجی نوشت :

باورم نمیشه 

این طرز صحبت کردن مناسب سن و سالتون نیست آقای ….

خجالت آوره …

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس اخبار لژیونر ها مدیرعامل پرسپولیس مرتضی پورعلی گنجی مهدی رسول پناه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها نقطه اشتراک نکونام و خطیر در روزهای سخت

به گزارش "ورزش سه"، علی خطیر در گوشه‌ای از سالن بزرگ هتل اسپیناس با یکی از چهره‌های مشهور اقتصادی دور میزی نشسته بود که در آن چهره‌های مختلفی حضور داشتند.

او پیش‌تر در حواشی این مراسم نیز با اهالی فوتبال بازیکنان سابق و چهره‌هایی که در مراسم حضور داشتند خوش و بش کرد و با لبخند به سوالات آنها پاسخ می‌داد. پرسش اصلی از علی خطیر موضوع اختلاف جواد نکونام با وی بود؛ موضوعی که سعی می‌کرد به هر شکل ممکن از کنار آن بگذرد و سفره دلش را پیش کسی باز نکند.

اگر چه صحبت‌ها و بحث‌ها به هر حال گاهی خودمان شد و به سمتی می‌رفت که علت این تنش طولانی مشخص شود. نکته اینجاست که علی خطیر در این ماجرای طولانی به هیچ وجه حاضر به پاسخ دادن و حضور در دعوا نیست و اگر چه این مسئله در این هفته به اوج خود رسید و هم سرمربی و هم بازیکنان اقدام به صحبت علیه باشگاه کردند اما او به‌عنوان مدیرعامل ترجیح می‌داد درگیر مسائلی مثل رتق و فتق امور تیم و پیدا کردن منابع مالی بیشتر برای گذران باشگاه تا پایان فصل در شرایط اقتصادی سختی باشد که در حال همه واحدها به نوعی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

بنابراین استراتژی خطیر، حفظ آرامش و سکوت و حتی صحبت کردن به سود سرمربی تیم است و این مسئله تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و در حالی که مسائل مختلفی حول و حوش باشگاه و تیم وجود دارد، در نهایت مسیر استقلال به سمت اختلافات بیشتر نخواهد رفت.

این خبر خوب برای هواداران استقلال است که با بیم و امید صدرنشینی تیمشان در لیگ برتر را تعقیب می‌کنند و امیدوار هستند که دوباره جام قهرمانی روی دست کاپیتان تیم برود و برنده پایان فصل باشند.

در حال حاضر تنها موضوعی که نکونام و خطیر روی آن اتفاق نظر دارند، مسئله داوری و بحث‌های مربوط به مسئله VAR و ایجاد فضا برای نفع نبردن رقبا از تصمیمات احتمال داوری در آینده هست که بدون هماهنگی آن را پیش می‌برند.

شرایط باشگاه استقلال در این فصل جالب توجه و نکته‌دار است و شاید کسب عنوان قهرمانی به این اختلافات نیز پایان ببخشد. اگر چه شب گذشته برخی از اهالی معروف فوتبال پیش خود فکر می‌کردند به‌نوعی هرچه زودتر میانه بین این دو چهره سرشناس فوتبال ایران را بگیرند و زمینه آشتی را بین آنها برقرار کند؛ ماموریتی که تا به حال سرانجام نرسیده است.

دیگر خبرها

  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • قانون جدید سازمان لیگ؛پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت وشفافیت
  • واکنش کنعانی به صحبت های نخست وزیر انگلیس درباره عملیات وعده صادق
  • اختصاصی - واکنش رسمی تراکتور به فسخ خمس
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • صدور پروانه ساخت فیلم جدید برای رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته
  • رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته در تدارک ساخت فیلم جدید
  • تنها نقطه اشتراک نکونام و خطیر در روزهای سخت