Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@02:20:37 GMT

محدودیت های کرونایی در سمنان تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۸۶۵۱

محدودیت های کرونایی در سمنان تمدید شد

سمنان- استاندار سمنان گفت: بنا بر درخواست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و موافقت کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، محدودیت های جدید کرونایی از ۲ آبان تا ۱۰ آبان ماه به مدت یک هفته در سراسر استان سمنان تمدید شد .‌

به گزارش قدس آنلاین؛علی رضا آشناگر اظهار کرد: محدودیت های کرونایی در استان سمنان شامل دانشگاه ها ، مدارس ، مدارس شبانه روزی ،حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای ، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه هاست و فعالیت حضوری در این مراکز در مدت اعلام شده ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بر این اساس فعالیت تمامی استخرهای سرپوشیده، سینماها، سالن های تئاتر و مراکز مشابه، موزه ها و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلی ها نیز در تاریخ اعلام شده هیچ گونه فعالیتی نداشته و تعطیل است.‌

رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا تصریح کرد : با هدف کاهش ابتلا و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی ، فرهنگی ، مذهبی و همایش ممنوع بوده و همچنین باشگاههای ورزشی ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه نیز حق فعالیت نخواهند داشت.

آشناگر گفت: در مدت ذکر شده تمامی کافه ها، قهوه خانه ها، چایخانه ها، باغ وحش و شهر بازی ها و نیز مراکز تفریحی آبی و باشگاههای بدنسازی و استخرهای سرپوشیده تعطیل و نماز جمعه نیز در هیچ یک از شهرهای استان برگزار نخواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان سمنان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در استان سمنان

حجت الاسلام احمد صالحی گفت : این سامانه همزمان با سفر رییس جمهوری به استان سمنان راه اندازی شد و شهروندان می توانند با شماره تماس ۱۱۱ مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را به شکل مستقیم ارائه کنند.

 در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از ۳۶ هزار نامه مردمی در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در استان سمنان
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور
  • بسته دو ؛ مشروح فعالیت‌های وزرا در استان سمنان
  • حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • فعالیت سامانه خود ارزیابی روانشناختی در حوزه سلامت روان
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد