Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@10:13:16 GMT

هوایی گرم در انتظار مازندرانی‌ها

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۸۶۶۷

هوایی گرم در انتظار مازندرانی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز و فردا شنبه و یکشنبه ۳ و ۴ آبان ماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما، بویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها همراه با وزش باد گرم جنوبی خواهد بود.

او افزود: هوای مازندران ‏روز دوشنبه ۵ آبان صاف تا نیمه ابری، از اواخر روز با افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

هوای صاف و مطبوع در مازندران

اسدی گفت: مازندرانی‌ها روز سه ‏شنبه ۶ آبان ماه شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش نسبی دما، رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق خواهند بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد: آسمان مازندران روز چهارشنبه ۷ آبان نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده، به تدریج با کاهش ابر پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیش بینی وضع هوا هواشناسی مازندران پیش بینی آب و هوا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه باران کماکان بر سر تهران

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی امروز و فردا با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از فردا به تدریج شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و از روز پنج‌شنبه تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

گفتنی است از روز پنج‌شنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار می‌باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • سورپرایز جذاب آب و هوایی برای اردیبهشت
  • هوای بارانی در راه مازندران
  • رقابت بیش از ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون سراسری