Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب قزلسفلو اظهارکرد: در راستای اجرای مقررات کاداستر و با هدف حفظ و صیانت از بیت المال و اراضی ملی حدود ۳۰ هزارهکتار اراضی ملی(جنگل های هیرکانی و مراتع مربوطه) در شهرستان علی آباد تثبیت شد.

وی ادامه داد: پلاک های تثبیت شده در جنگل های این شهرستان شامل سیاه مرزکوه ۹ هزار و ۴۷۰ هکتار، چجا سه هزار و ۲۶۰ هکتار، الستان، نرسو و گنو ۱۵ هزار و ۵۴۰ هکتار، غریب آباد ۳۹۰ هکتار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری  استان گلستان اشاره کرد: این مقدار یک رکورد کشوری و استانی بوده و ثبت بقیه محدوده اراضی ملی هم در دستورکار قرار دارد.

قزلسفلو با تاکید بر اهمیت عملیات اجرایی کاداستر منابع طبیعی افزد: یکی از اولویت‌های امسال سازمان ثبت اسناد کشور اجرای طرح کاداستر منابع طبیعی است که در این راستا حرکتی جهادی آغاز شده و توانسته ایم مقداری از مشکلات موجود را از پیش رو برداریم و روند اجرایی کار را تسریع بخشیم.

وی اضافه کرد: با اجرای کامل این طرح از تعرض و سوء استفاده های احتمالی از عرصه های ملی به شدت کاسته و بسیاری از مشکلات ثبتی برطرف خواهد شد.

کد خبر 5054929

منبع: مهر

کلیدواژه: علی آبادکتول ابوطالب قزلسفلو منابع طبیعی گلستان ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هفته ناجا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،معاون حقوقی و ثبتی اوقاف فارس گفت :از ابتدای امسال تا کنون  ۳۰ پلاک از اراضی فارس بین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه فارس به وسعت  ۷۲۸ هکتار  تکلیف شد.
داوود عسکرپور افزود: این اراضی شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است.
 به گفته او؛ این ۳۰ پلاک در شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت واقع شده است.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار چیست؟
  • جدال بر سر صنوبرها؛ ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار