Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنان بارداری که دچار سوءتغذیه هستند در شش شهرستان خراسان رضوی در قالب طرحی با عنوان "طعم مهربانی" زیرپوشش حمایت ویژه شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت این استان قرار گرفته‌اند.

به گزارش قدس آنلاین، رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی گفت: این اقدام همزمان با "هفته ملی سلامت زنان ایرانی" برای زنان باردار نیازمند در شهرستانهای مشهد، کلات، تربت‌جام، تربت‌حیدریه، خلیل‌آباد و بردسکن آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرزو حیدریان افزود: در اجرای طرح "طعم مهربانی" تاکنون افزون بر ۳۵۰ بسته حمایتی شامل مواد غذایی و بهداشتی به زنان باردار دچار سوء تغذیه در سطح این شهرستانها اهدا شده است.  
وی غربالگری ویروس همه‌گیر کرونا در دوران بارداری، آموزش دوران بارداری و بایدها و نبایدهای کووید ۱۹ به زنان باردار را از دیگر اقدامات انجام شده در همین راستا عنوان کرد.  

رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی ادامه داد: سلامت مادران باردار یکی از شاخصهای توسعه یافتگی در همه جوامع به شمار می‌رود که در دوران بحران شیوع ویروس کرونا اهمیت آن مضاعف شده است.
شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی که اکنون بیش از هزار عضو دارد برای نخستین بار در کشور سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد.
۲۴ تا ۳۰ مهر ماه "هفته سلامت بانوان ایرانی" نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طعم مهربانی خراسان رضوی زنان باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور