Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الرایه» قطر خبر داد که زمان نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر فردا (یکشنبه) به پایان می رسد و تمام تیم ها بازیکنان جدید و لژیونرهای خود را کسب کردند.

در این بین تنها دو تیم ماندند که هنوز لیست بازیکنانشان خالی است. باشگاه قطر دو جای خالی در لژیونرهایش دارد و یکی از این سهمیه ها آسیایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم الریان هم یک سهمیه آسیایی خالی دارد البته با شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس قرارداد امضا کرد و اکنون هواداران الریان منتظر اعلام رسمی جذب این بازیکن ایرانی از سوی باشگاه هستند.

به گزارش فارس، باشگاه قطر از هفته ها گذشته به دنبال بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس بود و به خاطر همین سهمیه آسیایی خود را تا آخرین روز از نقل و انتقالات خالی گذاشته و امیدوار به جذب این بازیکن عراقی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس قطر بشار رسن شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خبر رسمی در مورد جانشین خمس

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی بعد از امضای برگه فسخ قرارداد پاکو خمس در محل باشگاه تراکتور، خبرنگار ما گفتگوی دیگری را با سعید مظفری‌زاده انجام داد تا از شرایط جدایی خمس مطلع شود.

مظفری‌زاده در ابتدا گفت: ما بعد از بازی ذوب‌آهن جلسه‌ای را داشتیم و علت باخت بررسی شد. تصمیم‌گیری‌هایی شد که کار را بهتر دنبال کنیم و نتایج بهتری را داشته باشیم. اما باتوجه به اتفاقاتی که افتاد خانواده آنها تمایل داشتند آنها در کنارشان باشند و از این بابت نگران بودند.

او در مورد روند مذاکرات اظهار داشت: سعی کردیم متقاعد کنیم که کار را ادامه بدهند. ایشان و دستیارانشان هم خیلی علاقه‌مند بودند و همینطور بازیکنان اما به هر حال اتفاقاتی که افتاد باعث شد که قطع همکاری کنیم. ما به تصمیم شخصی ایشان احترام می‌گذاریم و از زحماتشان متشکریم.

مظفری‌زاده در خصوص شایعات پیرامون سرمربی بعدی گفت: هیچ تصمیمی در مورد جانشین آقای خمس نگرفتیم. ما تازه در مورد جدایی ایشان به جمع‌بندی رسیدیم و اصلا وقتی هم نداشتیم که در این مورد صحبتی انجام دهیم و تمام این اسامی شایعه است.

وی با اشاره به ادامه تمرینات تراکتور عنوان کرد: کادرفنی ایرانی که در کنار تیم هستند، هدایت تمرینات را برعهده خواهند گرفت. ما در مقطع حساسی هستیم و کارمان را با جدیت دنبال خواهند کرد. بچه‌ها مصمم هستند که بتوانند در این بازی برنده شوند.

مدیر تراکتور در پایان گفت: آقای خمس از بچه‌ها خواستند محکم کار را ادامه بدهند. نکاتی که لازم بود را در تمرین گوشزد کردند و امیدوارم بچه‌ها بتوانند با بیشترین جدیت کار را ادامه بدهند.

دیگر خبرها

  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • نعمت‌پور: کاویانی‌نژاد و مُهمدی آماده شرکت در گزینشی‌ هستند
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • اولین خبر رسمی در مورد جانشین خمس
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود