Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:41:46 GMT

کیتهای تشخیص سریع کرونا تا ماه آینده تولید می شوند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۹۴۵۳

کیتهای تشخیص سریع کرونا تا ماه آینده تولید می شوند

دکتر وحید یونسی مدیر عامل توسعه کسب و کار  شرکت تولید کننده کیت های تشخیص کووید۱۹در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از کیتهایی که در این شرکت قرار است به تولید برسد، کیتهای تشخیص سریع بر اساس آنتی ژن است.

وی با بیان اینکه این کیتها به سرعت نتیجه را نشان می دهند، گفت: این کیتهای سریعRapid هنوز وارد فاز تولید نشده و در حال اخذ مجوز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توسعه کسب و کار این شرکت  با بیان اینکه تست های رپیدتست در حال تحقیق و توسعه است، گفت: نتیجه این تستها، کمتر از یک ماه دیگر مشخص خواهد شد. 

به گفته یونسی، این تست ها در کشور قابل استفاده است و رئیس جمهور هم به تولید و هم به واردات آن اشاره کرده است.

مدیر عامل یک شتابدهنده خاطرنشان کرد: این تست های سریع، استفاده شخصی ندارند و عمدتا در مراکز بهداشتی، خانه بهداشت و بیمارستانها می‌توانند از این تست ها بهره ببرند.کاربر شخصی به هیچ عنوان نمی‌تواند از تست های تشخیصی استفاده کند و حتما باید در مراکز مرتبط از آنها استفاده شود.

یونسی با اشاره به مقایسه کیتهای سریع چینی با این کیتهای درحال ساخت گفت: کیتهای سریع چینی ارزش تشخیص ندارند آنها تست آنتی بادی بودند اما این کیتهای تشخیصی سریع براساس آنتی ژن هستند که قرار است به تولید برسند.

مدیرعامل شرکت با بیان اینکه این کیت ها تا ۱۰-۱۵روز دیگر در حال ارزیابی است، بیان کرد: نهایتا ماه دیگر این کیتهای تشخیصی سریع در خط تولید قرار  می گیرند.

وی تاکید کرد: همچنین امکان زیاد دارد که تا ماه دیگر مجوزهای تولید را با توجه به فوریت موضوع  اخذ کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت تولید گفت:ما در این شرکت می توانیم ماهانه دو الی ۳میلیون تست تشخیص سریع به تولید برسانیم و نیاز کشور را تامین کنیم.

کد خبر 5054896 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا تولید دانش بنیان شرکت دانش بنیان ویروس کرونا واکسن کرونا تحقیقات علمی فناوری فضایی شرکت دانش بنیان نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حاکمیت سایبری ایرانسل اینترنت توییتر ربات تولید دانش بنیان ایالات متحده امریکا کیتهای تشخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی، شعار هفته کار و کارگر

محمد چکشیان گفت: شعار هفته کارگر «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» است. هفته آینده از ۲۶ نفر از کارگران نمونه، توسط رئیس جمهور تقدیر خواهد شد.

به گزاش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی صبح امروز به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اینکه شعار هفته کارگر «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» است، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای هفته کارگر را از هشت ماه گذشته آغاز کردیم. به عنوان مثال تقریبا به تمامی کارگران در استان‌ها نیز از طریق پیامک اطلاع‌رسانی کردیم که در جشنواره امتنان شرکت کنند و در نتیجه آن ۲۶ نفر به عنوان کارگر نمونه انتخاب شدند که قرار است در هفته آینده با حضور ریاست جمهوری از آن‌ها تقدیر شود.

 

چکشیان با اشاره به این موضوع که اقدامات متناظر با این هفته از اوایل اسفند توسط شورای کارگری شکل گرفت اظهار کرد: چند برنامه کلان برای امسال داریم که به صورت ملی برگزار خواهد شد. یکی از این برنامه‌ها اختتامیه جشنواره امتنان است که هفته آینده ۱۱ اردیبهشت با حضور برگزار خواهد شد. همچنین دیدار کارگان با رهبری نیز در روز‌های آتی انجام خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در رابطه با قانون جوانی جمعیت گفت: ما تلاش کردیم تا قرارگاه جوانی جمعیت را در وزارتخانه راه‌اندازی کنیم و دو ماده مهم این قانون را که تحقق نیافته بود را اجرا کنیم. در واقع ماده ۲۱ و ۲۴ را عملیاتی کردیم. بحث پوشش بیمه زنان خانه‌دار دارای سه فرزند و بیشتر و تخصیص سبد غذایی به مادران باردار و دارای فرزند زیر ۵ سال را محقق کردیم که هم اکنون در جریان است.

 

چکشیان در ادامه اظهار کرد: ما در تمام مجموعه‌های کارگری، خانه‌های بهداشت کارگری را ایجاد کرده‌ایم تا با آسیب‌های اجتماعی مقابله کنند. حدود ۱۰ هزار‌ا یستگاه بهگر خانه بهداشت و مرکز بهداشت در کارخانجات داریم که ۳هزار عدد از آن‌ها در ۲ سال گذشته تاسیس شده است. این مراکز همچنین مسائل روانشناختی، پیشگیری از مصرف مواد مخدر و آگاه‌سازی کارگران را دنبال می‌کند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه شبکه‌هایی که در مراکز کارخانجات راه‌اندازی شده است، یکی از قوی‌ترین شبکه‌ها محسوب می‌شود گفت: ۴۰درصد از حوادث کار در سال گذشته کاهش یافته است و این را مدیون تلاش‌های همکاران هستیم. همچنین حدود ۴۳۴ خانه فرهنگ کار تأسیس شده است و پایش خانه‌های فرهنگ کار را دنبال می‌کند.

 

وی در پایان درباره تعطیلی کارگران در روز کارگر ابراز کرد: بسیاری از کارخانه‌ها این کار را می‌کنند اما قرار شده تا توسط تشکل‌های کارفرمایی برای اجرا ابلاغ شود.

دیگر خبرها

  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • یک ترفند ساده و سریع: چگونه بادمجان شیرین رو از بادمجان تلخ تشخیص بدیم (فیلم)
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق اسکن پا تشخیص می‌دهد
  • مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی، شعار هفته کار و کارگر