Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:52:45 GMT

دلیل کم بازی کردن طارمی مقابل منچسترسیتی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۹۵۴۸

دلیل کم بازی کردن طارمی مقابل منچسترسیتی چه بود؟

به گزارش خبرنگار مهر، «سرجیو کونسیسائو» سرمربی تیم فوتبال پورتو در تازه‌ترین اظهارات خود، صحبت‌هایی را بر زبان آورد که حسابی در فوتبال پرتغال سر و صدای زیادی به پا کرده است.

وی که در نشست خبری پیش از بازی با تیم ژیل ویسنته در لیگ پرتغال با خبرنگاران صحبت می‌کرد، درباره کم بازی دادن به مهدی طارمی و استفاده از مارگا در خط حمله که شکست مقابل منچسترسیتی را در پی داشت، گفت: طارمی یک بازیکن عالی است و در یک سوم آخر حرکات خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ۱۲ روز در تیم ملی ایران بود و ۱۵ روز این بازیکن را در اختیار نداشتم.

وی سپس به اضافه شدن دیرهنگام طارمی به تمرینات پورتو در این فصل اشاره کرد و افزود: طارمی مانند دیگران اینجا کار می‌کند. یک نفر از من پرسید که چرا طارمی بعد از تونی مارتینز وارد زمین می‌شود. این طبیعی است. او ۱۵ روز با ما کار کرد. مارتینز کیفیت خودش را دارد. این بازیکن حتی گل‌هایی هم به ثمر رساند. من طارمی را در روز آخر در اختیار داشتم.

سرمربی پورتو به کسانی که از تیمش بدون اطلاع انتقاد می‌کنند، حمله کرد و گفت: برخی‌ها مثل طوطی هستند که نمی‌دانند چه خبر است در حالی که ما هر روز اینجا در کنار بازیکنان هستیم و وضعیتشان را می‌دانیم.

کونسیسائو همچنین به خبرنگاران تاکید کرد که هیچکس به اندازه او دوست ندارد تیمش برنده باشد و تصمیماتی می‌گیرد که به صلاح تیمش است.

کد خبر 5054960

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پورتو مهدی طارمی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس هندبال بشار رسن شجاع خلیل زاده ویروس کرونا فدراسیون کشتی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس محمود فکری یحیی گل محمدی مهدی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس امشب در ورزشگاه امارات از چلسی میزبانی خواهد کرد.

دربی لندن بین این تیم‌ها درحالی برگزار می‌شود که هر کدام از آن‌ها شرایط متفاوتی دارند. آرسنال که به تازگی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ حذف شده، در هفته گذشته مقابل ولورهمپتون برنده شده و در کورس کسب عنوان قهرمانی است.

آرسنال با تفاضل گل بیشتر نسبت به لیورپول پیش از بازی امشب در صدر جدول رده بندی قرار دارد و منچسترسیتی هم با یک بازی و یک امتیاز کمتر بعد از لیورپول در رده سوم قرار دارد.

در طرف مقابل چلسی بعد از شکست در بازی حساس مقابل منچسترسیتی به این رقابت رسیده است. شاگردان مائوریسیو پوچتینو با نتیجه 1-0 در نیمه نهایی جام حذفی شکست خورده و شانس کسب این جام را از دست دادند.

چلسی در فاصله 13 امتیازی با تاتنهام رده پنجمی، شانس کمی برای کسب سهمیه‌های اروپایی دارد اما تلاش می‌کند در بازی‌های باقی مانده فصل نتایج بهتری کسب کند.

ترکیب دو تیم برای بازی امشب به شرح زیر است:

آرسنال: داوید رایا، بن وایت، ویلیام سالیبا، گابریل ماگالائش، تاکه‌هیرو تومیاسو، دکلان رایس، توماس پارتی، مارتین اودگارد، بوکایو ساکا، لئاندرو تروسارد، کای هاورتز

چلسی: جورجه پتروویچ، آلفی گیلکریست، اکسل دیساسی، بنوا بادیاشیله، مارکو کوکوریا، مویسس کایسدو، انزو فرناندز، کانر گالاگر، نونی مادوئکه، نیکلاس جکسون، میخایلو مودریک

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی