Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به افتتاح سایت مخابراتی "اسلام‌آباد" بروجرد گفت: این سایت مخابراتی می‌تواند پوشش‌دهی خوبی از جهت دسترسی به اینترنت، شبکه "شاد" و آنتن‌دهی موبایل برای ساکنان منطقه به‌همراه داشته باشد. - اخبار استانها -

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد، با اشاره به اینکه"سایت مخابراتی منطقه اسلام آباد شهرستان بروجرد افتتاح می‌شود" اظهارداشت: این سایت مخابراتی که به صورت "4G" است، در یک منطقه محروم شهرستان بروجرد واقع شده که به بهره‌برداری می‌رسد؛ همچنین  این سایت مخابراتی یا «BTS» می‌تواند پوشش‌دهی خوبی از جهت اینترنت و آنتن‌دهی موبایل برای ساکنان این منطقه به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در نقاط دیگر شهرستان و روستاهای اطراف چنین امکاناتی را راه‌اندازی کنیم، به ویژه اینکه در شرایط فعلی که بچه‌ها و دانش‌آموزان عزیز ما به صورت مجازی مشغول به تحصیل هستند و استفاده از شبکه شاد نیاز به اینترنت خوبی دارد، راه‌اندازی این گونه سایت‌ها مناسب و ضروری است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: نیاز همه مردم در این روزها استفاده بهینه از اینترنت برای دانش‌آموزان است که این سایت در این محله مشکلات دانش‌آموزان را به حداقل می‌رساند و اگر بخواهیم این مشکل را به‌صورت جدی مرتفع کنیم تقریباً به راه‌اندازی 20 سایت دیگر در سطح شهر و روستا نیازمند هستیم که البته بهره‌برداری از آنها حدود 2 سال زمان می‌برد.

ساعت کار مرکز تعویض پلاک اینترنتی لرستان افزایش یافتمردم «چین» بی بهره از اینترنت پرسرعت/ مخابرات کهگیلویه و بویراحمد: مشکل را برطرف می کنیم30 مهر آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه‌ها برای اینترنت رایگان

مقصودی تصریح کرد: اگر نگاه ما یک نگاه جهانی باشد می‌توانیم از تمام موانع عبور کنیم؛ باید برای رسیدن یه این مورد قدم‌های موثر ثمری را برداشته تا مشکلات مردم رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما شایستگی این را دارند که به بهترین‌ها دست پیدا کنند؛ پس باید بذر امید را در وجود آنها پاشید و زمینه‌ای برای خدمات بزرگتر را فراهم کرد و به آنها این نوید را داد و گفت تا وقتی ما هستیم به آنها خدمت خواهیم کرد.

انتهای پیام/642/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایت مخابراتی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است

بهمن جعفری در جمع خبرنگاران، با اشاره به تأمین اعتبارات مورد نیاز برای ماشین‌آلات کارخانه، اظهار کرد: ۵۰ درصد ماشین‌آلات مورد نیاز این کارخانه ساخته شده و در مرحله بارگیری از کشور چین بوده و ۵۰ درصد باقی مانده نیز در حال ساخت هستند.

وی درباره زمان بهره‌برداری از کارخانه کاغذ از سنگ الیگودرز گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی مقرر است که این کارخانه تابستان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان همچنین درباره کارخانه تولید کاغذ از سنگ ازنا نیز گفت: ساختمان این کارخانه با ظرفیت تولید ۵ هزار تن و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان در حال حاضر ۳۰ تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جعفری خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو کارخانه تولید کاغذ از سنگ در لرستان در دست احداث است؛ یکی در الیگودرز و دیگری در ازنا که وعده بهره‌برداری یکی از آنها در تابستان داده شده و دیگری نیز پیشرفت ۴۰ درصدی دارد.

وی تصریح کرد: کارخانه تولید کاغذ از سنگ کربنات کلسیم الیگودرز یکی از پروژه‌های اقتصادی و اشتغال‌زای لرستان و از پروژه‌های دوستدار محیط‌زیست محسوب می‌شود که طرح احداث این کارخانه در شهرک صنعتی الیگودرز، از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران «ایمیدرو» از اواخر سال ۹۷ آغاز شد؛ اما تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: این کارخانه سومین طرح کشور است که از سوی ایمیدرو در لرستان انجام خواهد شد و از مصوبات سفر اول هیئت دولت به لرستان محسوب می‌شود.

جعفری ادامه داد: کارخانه تولید کاغذ از کربنات کلسیم الیگودرز در زمینی به مساحت ۴ هکتار در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان الیگودرز قرار دارد.

وی اظهار کرد: حجم سرمایه‌گذاری در کارخانه کاغذ از سنگ الیگودرز ۵ میلیون دلار است که از محل منابع داخلی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) تأمین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر