Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در گزارشی به مسیر فوتبالی ستاره تیم ملی ایران در طول 10 سال گذشته پرداخت.

سایت کنفدراسیون آسیا امروز به معرفی پدیده ها و ستاره های مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیا در سال 2010 پرداخت و مسیر فوتبالی این پدیده های قاره کهن را در 10 سال گذشته بررسی کرد.

در میان 5 پدیده فوتبال آسیا در سال 2010 نام سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو فعلی باشگاه زنیت سن پترزبورگ دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت AFC درباره این بازیکن نوشت:

*سردار آزمون (ایران)

تعداد بازی های ملی: 51 و تعداد گل 33

باشگاه کنونی: زنیت سن پترزبورگ روسیه/ باشگاه های سابق: سپاهان، روبین کازان و روستوف

تیم ملی ایران به حضور ستاره آینده دار خود به نام سردار آزمون، مهاجم 15 ساله که جزئی از تیمشان بود، افتخار می کردند. آزمون در بازی افتتاحیه ایران مقابل عمان که با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسیدند در لیست گلزنان قرار گرفت. البته ایرانی ها در دو بازی بعدشان با شکست مقابل کره شمالی و تساوی مقابل سوریه از رقابت ها حذف شدند.

آزمون در سال 2013 فقط 17 سال داشت راهی روسیه شد و به همراه روبین کازان و روستوف شهرتی برای خود دست و پا کرد و در سال 2014 به یک بازیکن ملی پوش کامل تبدیل شد. او از آن زمان تاکنون برای تیم ملی ایران 51 بازی انجام داده و 33 گل به ثمر رسانده است. به نوعی او ستاره تیم ملی کشورش شناخته می شود.

در سطح باشگاهی این بازیکن در سال 2019 دست آورد بزرگی کسب کرد و راهی باشگاه زنیت سن پترزبورگ شد. او به همراه این تیم دو سال گذشته به صورت متوالی قهرمان لیگ روسیه شده و در فصل 2019-2020 آقای گل لیگ روسیه شد.

 

همچنین بخوانید:

سردار آزمون در بین ستارگان لیگ قهرمانان اروپا از دید یوفا

رقابت آزمون با بازیکن ازبک برای کسب عنوان بازیکن برتر جام ملت‌ های آسیا 2015 / عکس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سردار آزمون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد

تیم‌های روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه که در گذشته سردار آزمون را در اختیار داشته‌اند، در حالی چهارشنبه شب مقابل هم قرار می‌گیرند که دوباره یک بازیکن ایرانی دیگر در این بازی حضور دارد.

کسری طاهری که در نقل و انتقالات زمستانی به روبین کازان پیوست، تا کنون در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و سامارا به میدان رفته و حالا امیدوار است شانس حضور تعویضی در دیدار حساس برابر زنیت سنت‌پترزبورگ را به دست بیاورد.

سردار آزمون که دوران درخشانی در روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ داشته و همراه با زنیت به قهرمانی‌های متعدد در فوتبال روسیه رسیده، حالا جای خود را در این کشور و تقابل این دو تیم به یک بازیکن ایرانی دیگر داده است.

مهاجم ۱۷ ساله ایرانی که در زمستان از سپاهان به روبین کازان رفت، امشب این شانس را دارد تا در دیدار مقابل روبین کازان به میدان برود و سومین بازی فصل خود در لیگ برتر روسیه را انجام بدهد.

روبین کازان از ساعت ۲۱ امشب (به وقت ایران) با حضور طاهری در لیست اولیه خود مقابل تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ قرار می‌گیرد و در صورت برتری شانس صعود یک تا دو پله‌ای دارد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # سردار آزمون سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • فوتسال در مسیر قهرمانی۱۳
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟